ÖppetRollspel -We are Fangirls and Fanboys
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > ÖppetRollspel -We are Fangirls and Fanboys
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Gwen
Jag lyser upp nästan lika mycket som Jenn och travar vidare längs korridoren. Ljusa fläckar på träpanelen visar vart tavlor och porträtt hängt, men bevisen för trollkarlsvärldens existens är noga undansopade. 25 aug, 2015 21:25 |
|
JossiMarauder
Elev |
Spoiler: Tryck här för att visa! So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 25 aug, 2015 21:55 |
|
Kaylin
Elev |
Spoiler: Tryck här för att visa! Kayla - Joey leder björnen åt det håll jag vill. Smack! Och björnen somnar. "Tack för lånet, Will! Vet någon åt vilket håll "minihogwarts" ligger??" Go Fuck yourself you damn cereal 25 aug, 2015 22:06 |
|
JossiMarauder
Elev |
Jossan
- När jag kommer tillbaka hittar jag Gwen och Jenn uppe i sovrummet. ”Var är alla?” Frågade jag Gwen. So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 25 aug, 2015 22:08 |
|
Borttagen
|
Jenn
Jag kollar mot Gwen. "Jag känner mig som en av marodörerna", sa jag. "Du vet, letar gångar och saker i Hogwarts, rätt så lika tycker jag", fortsatte jag att prata på. 25 aug, 2015 22:08 |
|
Kaylin
Elev |
Spoiler:
Tryck här för att visa! Go Fuck yourself you damn cereal 25 aug, 2015 22:09 |
|
JossiMarauder
Elev |
Jossan
- ”Dom gick” savrade Jenn. Det behövdes inte mer än ett ord för att jag skulle grabba min väska och springa ut ur borgen. So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 25 aug, 2015 22:09 |
|
Borttagen
|
Gwen
"Ja. Jag också. Det är skumt att allt kan vara så bar fast jag just fick en kniv genom handen." Jag skrattar till och en våg av smärta kommer tillbaka. "Det är bråttom." 26 aug, 2015 09:27 |
|
JossiMarauder
Elev |
Jossan
- Jag springer ut i skogen framför Borgen och ropar förtvivlat. ”JOOOEY?! WIIIILL? KAAAYLA?” So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 26 aug, 2015 15:41 |
|
Kaylin
Elev |
Kayla
- Jag hör ett avlägset rop. "Joey? Will? Kayla?" Jag upprepar det jag hör. "Jossan, är det du?" Go Fuck yourself you damn cereal 26 aug, 2015 15:50 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > ÖppetRollspel -We are Fangirls and Fanboys
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen