Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

ÖppetRollspel -We are Fangirls and Fanboys

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > ÖppetRollspel -We are Fangirls and Fanboys

1 2 3 ... 84 85 86 ... 95 96 97
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Gwen
Jag lyser upp nästan lika mycket som Jenn och travar vidare längs korridoren. Ljusa fläckar på träpanelen visar vart tavlor och porträtt hängt, men bevisen för trollkarlsvärldens existens är noga undansopade.

25 aug, 2015 21:25

JossiMarauder
Elev

Avatar


Spoiler:
Tryck här för att visa!Jag har varit borta lite (rättelse: NI har skrivit som galningar,) vad har hänt?

So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb

25 aug, 2015 21:55

Kaylin
Elev

Avatar


Spoiler:
Tryck här för att visa!
Kayla har kört en kniv i handen på gwen, och sedan sprang hon ut för att leta efter Joey, hon mötte Will. De stötte på en Björn. Nu letar Gwen, och Jenn igenom "mini-Hogwarts" efter en tidvändare.

Kayla
-
Joey leder björnen åt det håll jag vill. Smack! Och björnen somnar. "Tack för lånet, Will! Vet någon åt vilket håll "minihogwarts" ligger??"

Go Fuck yourself you damn cereal

25 aug, 2015 22:06

JossiMarauder
Elev

Avatar


Jossan
-
När jag kommer tillbaka hittar jag Gwen och Jenn uppe i sovrummet.
”Var är alla?” Frågade jag Gwen.

So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb

25 aug, 2015 22:08

Borttagen

Avatar


Jenn
Jag kollar mot Gwen.
"Jag känner mig som en av marodörerna", sa jag. "Du vet, letar gångar och saker i Hogwarts, rätt så lika tycker jag", fortsatte jag att prata på.

25 aug, 2015 22:08

Kaylin
Elev

Avatar


Spoiler:
Tryck här för att visa! Jossan, gwen, och Jenn är på övervåningen...

Go Fuck yourself you damn cereal

25 aug, 2015 22:09

JossiMarauder
Elev

Avatar


Jossan
-
”Dom gick” savrade Jenn.
Det behövdes inte mer än ett ord för att jag skulle grabba min väska och springa ut ur borgen.

So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb

25 aug, 2015 22:09

Borttagen

Avatar


Gwen
"Ja. Jag också. Det är skumt att allt kan vara så bar fast jag just fick en kniv genom handen."
Jag skrattar till och en våg av smärta kommer tillbaka.
"Det är bråttom."

26 aug, 2015 09:27

JossiMarauder
Elev

Avatar


Jossan
-
Jag springer ut i skogen framför Borgen och ropar förtvivlat.
”JOOOEY?! WIIIILL? KAAAYLA?”

So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb

26 aug, 2015 15:41

Kaylin
Elev

Avatar


Kayla
-
Jag hör ett avlägset rop. "Joey? Will? Kayla?" Jag upprepar det jag hör. "Jossan, är det du?"

Go Fuck yourself you damn cereal

26 aug, 2015 15:50

1 2 3 ... 84 85 86 ... 95 96 97

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > ÖppetRollspel -We are Fangirls and Fanboys

Du får inte svara på den här tråden.