Marvelous heros livet fortsätter
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Marvelous heros livet fortsätter
|
Borttagen
|
" Okej " sa Melody lungt och stängde kylskåpet hon kunde ju inte veta när maten var. Hon tänkte på simtävlingen och suckade kommer inte gå bra.
29 maj, 2015 19:23
|
|
Borttagen
|
"Något som bekymrar dig?" frågade Felicity oroligt.
29 maj, 2015 19:24
|
|
Borttagen
|
" Jo det är simtävling i helgen och känner att det inte kommer gå bra " sa Melody.
29 maj, 2015 19:25
|
|
Borttagen
|
"Varför skulle det inte gå bra? Du är ju den bästa simmaren " sa Felicity
29 maj, 2015 19:26
|
|
Borttagen
|
" Jo jag vet men är nog bara ovanligt nervös " sa Melody med en suck.
29 maj, 2015 19:27
|
|
Borttagen
|
"Det kommer gå bra...om du vill så kan jag fixa lite te? det ska vara lugnande " frågade Felicity
29 maj, 2015 19:31
|
|
Borttagen
|
" Gärna " sa Melody och log hon kunde testa iallafall att dricka te.
29 maj, 2015 19:32
|
|
Borttagen
|
"Jag kokar upp lite vatten" sa Felicity & log. Hon gick fram till vatten kokaren & fyllde den med vatten.
29 maj, 2015 19:33
|
|
Borttagen
|
Melody började välja en te smak hon valde en tepåse som det stod appel på. Äppel-smak tänkte hon och log.
29 maj, 2015 19:36
|
|
Borttagen
|
Felicity hällde upp det kokande vattnet i en mugg.
29 maj, 2015 20:03
|
Du får inte svara på den här tråden.