Tiden efter Harrys barn [ÖRS]
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Tiden efter Harrys barn [ÖRS]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag vaknade med ett ryck.
11 maj, 2014 18:38 |
|
Lele
Elev |
11 maj, 2014 18:41 |
|
Borttagen
|
Jag simmade upp till ytan.
11 maj, 2014 18:43 |
|
Lele
Elev |
Jag åt allt godis jag såg men godiset försvann när jag rörde det.
Mama, kudos for saying that. For spilling.
11 maj, 2014 19:39 |
|
Borttagen
|
Jag satt mig ner på stranden.
11 maj, 2014 19:40 |
|
Lele
Elev |
11 maj, 2014 19:41 |
|
Borttagen
|
Jag gick till stora salen för att äta frukost eller jag haltade till stora salen.
11 maj, 2014 19:41 |
|
Lele
Elev |
11 maj, 2014 19:42 |
|
Borttagen
|
Jag haltade in i stora salen helt ner blodad och alla stirrade på mig.
11 maj, 2014 19:43 |
|
Lele
Elev |
11 maj, 2014 19:45 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen