Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Roll mellan Justme! och ErisedStone :)

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Roll mellan Justme! och ErisedStone :)

1 2 3 ... 83 84 85
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


- Ja?

18 nov, 2013 18:19

Borttagen

Avatar


Jag öppnar dörren.
"Hej"

18 nov, 2013 18:20

Borttagen

Avatar


- Hej. Log jag.

18 nov, 2013 18:22

Borttagen

Avatar


Jag ler tillbaka.
"Jaa, nu står alla mina grejer här, där du bor" säger jag och tycker det känns konstigt.

22 nov, 2013 22:25

1 2 3 ... 83 84 85

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Roll mellan Justme! och ErisedStone :)

Du får inte svara på den här tråden.