(PRS) Mellan Queen Boo och fashion7
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > (PRS) Mellan Queen Boo och fashion7
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
- Vadå?
29 sep, 2013 15:53 |
|
Queen Boo
Elev |
"Du kommer inte ihåg någonting. " jag drog undan Erik
jag är jättecoolig älska mig plz 29 sep, 2013 15:58 |
|
Borttagen
|
- Jo det gör jag visst! fräste jag och kände tårarna bränna under ögonlocken.
29 sep, 2013 16:01 |
|
Queen Boo
Elev |
"Du kommer inte ihåg nån av oss"
jag är jättecoolig älska mig plz 29 sep, 2013 16:02 |
|
Borttagen
|
- Kanske inte....men jag kan inte ens vara helt säker på att vi känner varann, du kanske bara ljuger!
29 sep, 2013 16:06 |
|
Queen Boo
Elev |
"Du heter Roxanne Nelson, du spelar gitarr och gillar datorer, du är vampyr, sexton och ett halvt år och har kontakt med luft"
jag är jättecoolig älska mig plz 29 sep, 2013 16:10 |
|
Borttagen
|
- Jag vet vad jag heter och allt det där, okej? Men det förändrar inget! Och jag är inte vampyr!
29 sep, 2013 16:13 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag höjde på ögonbrynen. "Nänä. Vad är märket du har i pannan då?"
jag är jättecoolig älska mig plz 29 sep, 2013 16:14 |
|
Borttagen
|
- Vilket märke?
29 sep, 2013 16:15 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag kollade i väskan efter en spegel. Hennes märke var mer turkost än förut. Jag gav henne spegeln
jag är jättecoolig älska mig plz 29 sep, 2013 16:19 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > (PRS) Mellan Queen Boo och fashion7
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen