Rollspel!!!!
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Rollspel!!!!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
TildeW
Elev |
7 maj, 2013 17:30 |
|
ginny 23
Elev |
En ny person har dött i boken han heter Valdemar (typ).Han hänger i ett träd och har en vit dräckte med tusen små glasbitar på.
7 maj, 2013 17:33 |
|
TildeW
Elev |
7 maj, 2013 17:37 |
|
ginny 23
Elev |
Jag slår igen bd oken. Jag går ner till vattnet och simmar en stund. Men såren svider så jag går upp.
7 maj, 2013 17:42 |
|
TildeW
Elev |
7 maj, 2013 17:43 |
|
ginny 23
Elev |
7 maj, 2013 17:47 |
|
TildeW
Elev |
7 maj, 2013 17:57 |
|
ginny 23
Elev |
7 maj, 2013 17:59 |
|
TildeW
Elev |
7 maj, 2013 18:00 |
|
ginny 23
Elev |
7 maj, 2013 18:01 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen