Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

PJ roll(privat)

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PJ roll(privat)

1 2 3 ... 84 85 86 87
Användare Inlägg
amanda1104
Elev

Avatar


Hon hittar den och sätter sedan fart mot lägrets grindar. Hur ska hon komma till underjorden egentligen.

Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum

21 jan, 2014 17:02

Borttagen

Avatar


Meia öppnar dörren till stugan och går in. Hon slår igen dörren bakom sig och sätter sig dystert ner på sin säng.

21 jan, 2014 17:12

amanda1104
Elev

Avatar


Hon gräver efter några av dom grekiska mynten hon har i väskan. Kanske att dom där tre syskonen med bara ett öga kan ta henne till HollyWood.

Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum

21 jan, 2014 17:49

Borttagen

Avatar


Meia stirrar rakt ut i luften medan hon fingrar med sitt hår.

21 jan, 2014 17:50

amanda1104
Elev

Avatar


Annars kanske hon kan ta en vanlig taxi till flygplatsen.
"Eller så rider du bara på en hund" säger någon bakom Aily. Där står Will. Aily ser förvånat på honom. Han har en blåtira och haltar på ett av benen.
"Vad har hänt med dig?" frågar hon förfärat.

Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum

21 jan, 2014 17:52

Borttagen

Avatar


[Har ingen inspiration D:]

21 jan, 2014 17:59

amanda1104
Elev

Avatar


[Jag börjar också få lite brist på inspiration]

"Hades är inte alltid så vänlig" säger Will. Han vinglar till och Aily skyndar fram.

Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum

21 jan, 2014 18:07

Borttagen

Avatar


[:c Jag vet inte, det här rollet känns en aning inspirationslöst D:]

Meia reser sig till slut upp och går för att äta middag.

21 jan, 2014 18:16

amanda1104
Elev

Avatar


[Ska vi försöka hitta ett avslut?]

"Men vad har du gjort för att förtjänad det här?"

Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum

21 jan, 2014 19:03

Borttagen

Avatar


[Ja, det tycker jag ^^]

Meia skrapar ner lite av sin mat i elden för att offra till Zeus. Sedan går hon och sätter sig ner vid bordet.

21 jan, 2014 19:08

1 2 3 ... 84 85 86 87

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PJ roll(privat)

Du får inte svara på den här tråden.