ÖREBRO TRÄF
Forum > Off Topic > ÖREBRO TRÄF
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Katla
Elev |
Men det är ju med svensk text? Please, come on! ♏︎ 9 jun, 2011 16:00 |
|
EMELESEL
Elev |
Eller hur, svensk text. Jag kan sitta och översätta för lilla Jan annars
9 jun, 2011 16:12 |
|
Pixie
Elev |
9 jun, 2011 16:19 |
|
Borttagen
|
Jag vill komma och kanske kan men ajg känner ingen så...
9 jun, 2011 16:24 |
|
Pixie
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag vill komma och kanske kan men ajg känner ingen så... Kom! Det är i örebro, du vet med svampen.,..
9 jun, 2011 16:26 |
|
Borttagen
|
Jag vet men jag vågar nog inte
9 jun, 2011 16:30 |
|
Katla
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag vet men jag vågar nog inte Vågar inte? Whaa? ♏︎ 9 jun, 2011 16:33 |
|
Pixie
Elev |
9 jun, 2011 16:35 |
|
Borttagen
|
OKi doki men jag gillar inte träffa nya människor
9 jun, 2011 16:36 |
|
Pixie
Elev |
9 jun, 2011 16:57 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen