Glee
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
hyperion
Elev |
Alltså, jag träffade den mest pantade Klainern igår.
Dear RIB, Don’t want Chris Colfer on Glee next season? Let me tell you something. Chris Colfer + Darren Criss = Klaine Klaine = The entire reason why me (and most of the people I know, including people on tumblr) even watch the show. No Chris Colfer = Less/No Klaine Less/No Klaine = millions of people stop watching the show. Millions of newly-anti-Glee, pissed off Klainers = you waking up underwater Skrev hon på tumblr och jag blev helt; ![]() Och lackade sönder. Alltså, SEN NÄR KRETSAR HELA VÄRLDEN RUNT BLANDERSON? Kurt var en bra karaktär som hade en bra storyline och nu är han i princip bara Blaine's boyfriend. Ingen är ledsen över att Kurt Hummel försvinner, nej, bara att då kan Blaine inte vara ihop med honom. SKANDAL. Sist jag kollade var det Blaine som var skapad för Kurt, inte tvärs om. Jag klarar inte Klainers som tror att solen skiner ur Blarrens arsle. Och detta gäller ofc inte bara det här, men ja. Fast Chris ska ju stanna så alla små Klainers kommer ju inte behöva oroa sig för Klaine kommer ju ofc vara together forever, för allting är perfekt i Klaine världen. DIE. ![]()
9 jan, 2012 16:05 |
|
Celebikai
Elev |
Skrivet av hyperion: Dear RIB, Don’t want Chris Colfer on Glee next season? Let me tell you something. Chris Colfer + Darren Criss = Klaine Klaine = The entire reason why me (and most of the people I know, including people on tumblr) even watch the show. No Chris Colfer = Less/No Klaine Less/No Klaine = millions of people stop watching the show. Millions of newly-anti-Glee, pissed off Klainers = you waking up underwater ![]() (älskar Klaine, men det är inte anlediningen till att jag kollar på glee) ![]()
9 jan, 2012 18:09 |
|
hyperion
Elev |
Yeaah. Och om jag inte minns fel så var The First Time det Glee avsnittet som hade minst tittare av alla Glee avsnitt fram tills det. Vart var alla Klainers då, va?
![]()
9 jan, 2012 19:04 |
|
Borttagen
|
Jag gillade Klaine först....
Then the ship got all stereotypical och allt var bara sååå typiskt ''gay'' och allt är ju så perfekt så vem fan bryr sig? Jag tror att majoriteten som gillar shippet gillar söta bögpojkar. 9 jan, 2012 19:06 |
|
ebkati
Elev |
Fast helt ärligt så tycker jag Klaine är det bästa paret i glee. Dock inte anledningen till att jag kollar.
Fast Kurt och Blaine är bra både enskilt och tillsammans, skulle vara väldigt tråkigt om någon av de inte var med längre. http://remuslupiin.tumblr.com/ 9 jan, 2012 19:11 |
|
Celebikai
Elev |
9 jan, 2012 20:10 |
|
hyperion
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag gillade Klaine först.... Then the ship got all stereotypical och allt var bara sååå typiskt ''gay'' och allt är ju så perfekt så vem fan bryr sig? Jag tror att majoriteten som gillar shippet gillar söta bögpojkar. Jag gillar söta bögpojkar. Jag avgudar söta bögpojkar. But I can't stand Blaine, 'cause he is the spawn of Katy Perry and pure evil. Eller något. Jobbig liten sak är han iaf :c ![]()
9 jan, 2012 20:25 |
|
ikka
Elev |
Blaine var min favoritkaraktär i säsong 2. När har gick på Dalton, hade snygg uniform & var med sådär lagom mycket. Jag har ingenting emot honom nu heller, he's just not that fantastic.
![]() [img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97
9 jan, 2012 20:27 |
|
Wingardium Leviosa
Elev |
Jag gillade Blaine och Klaine tills de liksom tog över Kurt och snodde all screen time ugh jag vet inte. Kurt ska vara klad hest för det förtjänar han, men Blaine har bara börjat bli så jobbig...
LET'S SHIP BRITTANA ![]()
9 jan, 2012 20:31 |
|
Borttagen
|
9 jan, 2012 20:50 |
Du får inte svara på den här tråden.






















Mugglarportalen