The crash of life [SV]
Forum > Fanfiction > The crash of life [SV]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
JOHANNA du skriver för bäst och det borde inte vara tillåtet (för dig
Omg vad händer med Harry? :c Nu får du faktiskt ta och förklara dig! D: Nämen sjukt awessomeeeeee ♥ 12 jan, 2013 11:14 |
|
T3DDY
Elev |
Skrivet av Ginny00: Tack allihopa ♥ Ni vet väl att ni är de bästa personerna i världen?? Jag trodde det var du! ;O Men okej, jag kan tänka mig att vara bäst Fast egentligen är du bäst ♥
12 jan, 2013 13:53 |
|
Ginny00
Elev |
NEJ, jag är inte bäst och jag kommer nog aldrig komma tycka det - men tack ska ni ha ♥
12 jan, 2013 16:07 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ginny00: JO du är bäst ♥NEJ, jag är inte bäst och jag kommer nog aldrig komma tycka det - men tack ska ni ha ♥ 12 jan, 2013 16:20 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ginny00: JO du är bäst ♥ NEJ, jag är inte bäst och jag kommer nog aldrig komma tycka det - men tack ska ni ha ♥ NEJ det är du som är det :C 12 jan, 2013 16:20 |
|
Borttagen
|
12 jan, 2013 16:36 |
|
Borttagen
|
Så sjukt fantastiskt, skriver mer när jaf loggar un på datorn sen
12 jan, 2013 16:37 |
|
Borttagen
|
Kan vi komma överens om att alla är superbäst, men att Ginny00 är ännu mer superbäst?
12 jan, 2013 16:37 |
|
Ginny00
Elev |
Men ahahahah OKEJ DÅ men jag kommer inte hålla med.
12 jan, 2013 16:38 |
|
viktor
Elev |
Skrivet av Borttagen: Vi ÄR SUPERJÄTTEÖVERRENSKan vi komma överens om att alla är superbäst, men att Ginny00 är ännu mer superbäst? 12 jan, 2013 16:42 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen