Eran "Harry Potter-hörna"
Forum > Harry Potter > Eran "Harry Potter-hörna"
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
James S Potter
Elev |
2 mar, 2012 15:51 |
|
Weasleygirl98
Elev |
Tack så mycket! Fast det ser inte alls lika ut på bilden, det är mycket verkligare i verkligegheten, haha! Winter is coming... 2 mar, 2012 16:23 |
|
Borttagen
|
Jag har alla hp-böcker svenska och engelska + alla filmerna i bokhyllan, sen har jag massa affischer på väggarna
2 mar, 2012 16:38 |
|
ivar
Elev |
Har läst 1/2 bok och sett 1:an 2:an 3:an 4:an 5:an och lite av 6:an!
Ps: Det är riktigt kul på mugglis!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 2 mar, 2012 16:40 |
|
Weasleygirl98
Elev |
Roligt!
Winter is coming... 2 mar, 2012 16:41 |
|
James S Potter
Elev |
Skrivet av Weasleygirl98: Men jag har ju sett lite i värkligheten också! Tack så mycket! Fast det ser inte alls lika ut på bilden, det är mycket verkligare i verkligegheten, haha!
2 mar, 2012 17:00 |
|
JosefinFini
Elev |
Skrivet av Johnte: Skrivet av JosefinFini: OMR vad fina saker ni har allihopa (orkar inte citera all PS Pappa plingade just på med en Hufflepuff mössa i handen ♥ Kul! Vart fick han den ifrån? Skulle tro att den är från Kina eller nåt för bokstäverna i lappen ser ut så PrisonerOfAzkaban: Jag älskar den ♥ ![]()
2 mar, 2012 17:28 |
|
Rawenclaw98
Elev |
Här är lite nya bilder
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() om nu undrar så är det i mitten är det det brev som sirius får av lily i den sjunde boken ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Woops har glömt att ändra kalendern till Mars xD ![]() ![]() ![]() ![]() jag har fler posters men jag orkar inte ta mer bilder... ................
Proud Ravenclaw................Newtina trash
2 mar, 2012 17:49 |
|
Borttagen
|
Rawenclaw98-Grymt! Jag vill ha ditt rum!
2 mar, 2012 17:51 |
|
James S Potter
Elev |
Skrivet av Rawenclaw98: Amazing! Den där "Harry Potter boxen" har jag med!Här är lite nya bilder ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() om nu undrar så är det i mitten är det det brev som sirius får av lily i den sjunde boken ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Woops har glömt att ändra kalendern till Mars xD ![]() ![]() ![]() ![]() jag har fler posters men jag orkar inte ta mer bilder...
2 mar, 2012 17:51 |
Du får inte svara på den här tråden.




























Mugglarportalen