ERKÄNN!
Forum > Quidditchplanen > ERKÄNN!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag erkänner att jag typ är astrött och det är skola imorgon (!!!!!!!!!!!!)
ERKÄNN! 10 jan, 2011 18:48 |
|
soratanaka
Elev |
Jag erkänner att jag lyssnar på We Are Wizards atm ERKÄNN
"We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 10 jan, 2011 18:49 |
|
Borttagen
|
Jag erkänner att jag är glad, för att jag kommer se DH Part 2 innan jorden går under, SUCK ON THAT YIIIIHA!
ERKÄNN! 10 jan, 2011 18:50 |
|
ikka
Elev |
Jag erkänner att 2 & 1/2 men är underbart ibland.
ERKÄNN! ![]() [img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97
10 jan, 2011 18:51 |
|
soratanaka
Elev |
Jag erkänner att DHP2 kommer att ge mig rysningar in i märgen. ERKÄNN!
"We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 10 jan, 2011 18:51 |
|
ikka
Elev |
Jag erkänner att jag säkerligen kommer gråta i minst en halvtimme av DHP2.
ERKÄNN! ![]() [img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97
10 jan, 2011 18:53 |
|
soratanaka
Elev |
Jag erkänner att jag kommer att gråta långt innan och långt efter DHP2. ERKÄNN!
"We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 10 jan, 2011 18:54 |
|
Borttagen
|
Jag erkänner att jag inte kunde berätta för mor att Dobby dog, jag började störttjuta när jag nämnde hans namn efter bion.
ERKÄNN! 10 jan, 2011 18:54 |
|
soratanaka
Elev |
Jag erkänner att jag har svårt att börja på en scen. ERKÄNN!
"We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 10 jan, 2011 18:55 |
|
Borttagen
|
Jag erkänner att jag kommer att få ett sug i magen när jag ska gå in i biosalongen.
ERKÄNN!!!!! 10 jan, 2011 18:59 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen