Sociala tråden!
Forum > Off Topic > Sociala tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
mitchan
Lärare |
Skrivet av Borttagen: Lägg upp bilder på era ögon folket ! ![]() höhö typ ett år gammal bild MEN ÖGAT SER FORTFARANDE LIKADANT UT ~ ![]()
28 nov, 2011 17:14 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: ^ Skriver lite på min deckare.. Någon som vill mugglisposta? :3 visst! 28 nov, 2011 17:15 |
|
Borttagen
|
Skrivet av mitchan: Skrivet av Borttagen: Lägg upp bilder på era ögon folket ! ![]() höhö typ ett år gammal bild MEN ÖGAT SER FORTFARANDE LIKADANT UT ~ GOD DAMN! Hur fan kan du få en så bra bild på ditt öga? När jag ska försöka blir det BARA fail. Kan ju inte zooma så långt heller .. xd Edit: Bild på mitt öga/ögon ![]() ![]() JAG HATAR MINA ÖGONBRYN! 28 nov, 2011 17:18 |
|
mitchan
Lärare |
Skrivet av Borttagen: haha det är nog inte ens en av mina bästa ögonbilder. tar fett mycket ögonbilder! Skrivet av mitchan: Skrivet av Borttagen: Lägg upp bilder på era ögon folket ! ![]() höhö typ ett år gammal bild MEN ÖGAT SER FORTFARANDE LIKADANT UT ~ GOD DAMN! Hur fan kan du få en så bra bild på ditt öga? När jag ska försöka blir det BARA fail. Kan ju inte zooma så långt heller .. xd min kamera har inte heller bra zoom på något vis, men jag har ett knep för systemkameror. jag vänder kitobjektivet bak och fram, så får man närbildfunktion fast utan typ autofokus och sånt. lite knepigt men det blir asmysigt typ såhär: ![]() ![]()
28 nov, 2011 17:23 |
|
Borttagen
|
Skrivet av mitchan: Skrivet av Borttagen: haha det är nog inte ens en av mina bästa ögonbilder. tar fett mycket ögonbilder! Skrivet av mitchan: Skrivet av Borttagen: Lägg upp bilder på era ögon folket ! ![]() höhö typ ett år gammal bild MEN ÖGAT SER FORTFARANDE LIKADANT UT ~ GOD DAMN! Hur fan kan du få en så bra bild på ditt öga? När jag ska försöka blir det BARA fail. Kan ju inte zooma så långt heller .. xd min kamera har inte heller bra zoom på något vis, men jag har ett knep för systemkameror. jag vänder kitobjektivet bak och fram, så får man närbildfunktion fast utan typ autofokus och sånt. lite knepigt men det blir asmysigt typ såhär: hur menar du med att vänta det bakåfram? xD 28 nov, 2011 17:25 |
|
mitchan
Lärare |
Skrivet av Borttagen: man tar bort det helt och sätter dit det på fel håll!hur menar du med att vänta det bakåfram? xD ![]() det FINNS ringar som håller objektivet på plats, som visat på ringen, men av någon anledning har jag, efter typ över ett år med omvända objektiv för macrofoto, aldrig köpt en så jag HÅLLER det mot kameran haha. ![]()
28 nov, 2011 17:29 |
|
Borttagen
|
Coolt, ska se om det funkar. Fast tror att det bara kommer bli suddigt xD
Edit: Det blev bara helt vitt xD Kanske bara funkar på nikon(eftersom det är så det är visat på bilden) Själv har man en canon 28 nov, 2011 17:30
Detta inlägg ändrades senast 2011-11-28 kl. 17:32
|
|
mitchan
Lärare |
Skrivet av Borttagen: alltså det är ganska svårt att få bra fokus då det inte finns auto, du måste ha fett bra ljus (speciellt då den inbyggda blixten ofta inte når ner på grund av objektivet) och gärna live view Coolt, ska se om det funkar. Fast tror att det bara kommer bli suddigt xD så ska man fota sitt öga rekommenderar jag att sitta med en lampa i fejset framför spegeln. haha. ![]()
28 nov, 2011 17:32 |
|
Enchanted
Elev |
28 nov, 2011 17:33 |
|
Borttagen
|
Skrivet av mitchan: Skrivet av Borttagen: alltså det är ganska svårt att få bra fokus då det inte finns auto, du måste ha fett bra ljus (speciellt då den inbyggda blixten ofta inte når ner på grund av objektivet) och gärna live view Coolt, ska se om det funkar. Fast tror att det bara kommer bli suddigt xD så ska man fota sitt öga rekommenderar jag att sitta med en lampa i fejset framför spegeln. haha. Blev som sagt bara vitt xD 28 nov, 2011 17:35 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen