vad gör du just NU?
Forum > Off Topic > vad gör du just NU?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Lyssnar på musik och har så tråkigt
12 dec, 2011 19:15 |
|
Enchanted
Elev |
Skrivet av Borttagen: Sitter och lyssnar på världens mest genomtänkta album och äter päron Något med Coldplay I hope? Skajpar 12 dec, 2011 19:20 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Enchanted: Skrivet av Borttagen: Sitter och lyssnar på världens mest genomtänkta album och äter päron Något med Coldplay I hope? Skajpar Nope inte just nu. Codes and Keys! ♥ 12 dec, 2011 19:28 |
|
Borttagen
|
Tuggar på ett spik och lyssnar på musik.
12 dec, 2011 19:34 |
|
Enchanted
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Enchanted: Skrivet av Borttagen: Sitter och lyssnar på världens mest genomtänkta album och äter päron Något med Coldplay I hope? Skajpar Nope inte just nu. Codes and Keys! ♥ Death Cab? Jag måste verkligen börja lyssna på dem 12 dec, 2011 19:34 |
|
Borttagen
|
Tråkar och känner mig ignorerad.
12 dec, 2011 19:34 |
|
Solkatten
Elev |
Lyssnar på musik. Just nu på "When Christmas comes to town."
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 12 dec, 2011 19:35 |
|
Dini99
Elev |
Tråkar:s
"What do you mean? Do you wish me a good morning, or mean that it is a good morning whether I want it or not; or that you feel good on this morning; or that it is a morning to be good on?" 12 dec, 2011 19:47 |
|
J00KERN
Elev |
12 dec, 2011 21:03 |
|
Knizzlare
Elev |
12 dec, 2011 21:06 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen