Skriva av sig-tråden
Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Draken Norbert
Elev |
16 feb, 2013 02:20 |
|
Borttagen
|
God I know the feeling. Jag är född tredje januari, men går med de som är födda året innan mig. Och det känns ändå A.L.L.T.I.D som att läraren pratar extra långsamt, tydligt till mig. Även om jag har bäst betyg i min klass. 16 feb, 2013 10:53 |
|
Solkatten
Elev |
Jag hatar min klass.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 16 feb, 2013 10:54 |
|
Ginny00
Elev |
jag hatar ätstörningar, hatar matfixeringar, hatar att jag inte bara kan acceptera hamburgare till lunch utan vill ha varma koppen-soppa där jag vet hur många kalorier som är i.
16 feb, 2013 12:10 |
|
Somnium
Elev |
Känner mig så sjukt ensam. Känner mig alltid ensam. Men just nu så märker jag av det tydligare än vanligt.
Min mamma har gäster över hos oss nu. Jag sitter instängd på mitt rum, jag får inte sitta med datorn i vardagsrummet när dom är där. Jag har försökt att kontakta kompisar, men det går inge bra alls. O har teater och ska efter den umgås med sin kille som hon alltid gör på helgerna. F vetetusan vad hon gör, vi glider ifrån varandra mer och mer. E ska umgås med sin pappa hela dagen. Och G ska åka iväg. Det är bara dom jag kan kontakta. G och E träffar jag ca 5 ggr per år eller så? O och jag går i samma klass, men vi träffas väldigt sällan efter skolan. F och jag gick i samma klass förut, och nu glider vi ifrån varandra sjukt mycket. Och alla dom här har många andra kompisar de kan umgås med, men jag har bara dom här, med de har nästan aldrig tid för mig. Så min lördag ser ut såhär; Sitta inne på mitt rum hela jäkla dagen. That's it. Vilken underbar helg jag har framför mig. http://slytherinunicorn.tumblr.com/
16 feb, 2013 12:32 |
|
Elma00
Elev |
När jag äntligen berättar för min mamma om att jag tror att jag har Social Fobi, vill hon inte tro på det. Hin sa att hon inte trodde att jag hade ångest, men det har jag. Hon får mejl varje vecka där det står att min lärare är jätteorolig för mig eftersom att jag drar mig undan och ser så trött och sliten ut. Jag är tröt och sliten för att jag ligger vaken i flera timmer och oroar mig för att att svara på en fråga som jag inte kan på skolan. Jag vill inte. Jag vill att mamma ska förstå.
16 feb, 2013 12:52 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Elma00: När jag äntligen berättar för min mamma om att jag tror att jag har Social Fobi, vill hon inte tro på det. Hin sa att hon inte trodde att jag hade ångest, men det har jag. Hon får mejl varje vecka där det står att min lärare är jätteorolig för mig eftersom att jag drar mig undan och ser så trött och sliten ut. Jag är tröt och sliten för att jag ligger vaken i flera timmer och oroar mig för att att svara på en fråga som jag inte kan på skolan. Jag vill inte. Jag vill att mamma ska förstå. Kan din pappa kanske förstå? 16 feb, 2013 13:27 |
|
Elma00
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Elma00: När jag äntligen berättar för min mamma om att jag tror att jag har Social Fobi, vill hon inte tro på det. Hin sa att hon inte trodde att jag hade ångest, men det har jag. Hon får mejl varje vecka där det står att min lärare är jätteorolig för mig eftersom att jag drar mig undan och ser så trött och sliten ut. Jag är tröt och sliten för att jag ligger vaken i flera timmer och oroar mig för att att svara på en fråga som jag inte kan på skolan. Jag vill inte. Jag vill att mamma ska förstå. Kan din pappa kanske förstå? Skulle inte tro det. NÄr jag frågade mamma och pappa vad Social Fobi var, så bpda på att jag INTE hade det.
16 feb, 2013 14:14 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Elma00: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Elma00: När jag äntligen berättar för min mamma om att jag tror att jag har Social Fobi, vill hon inte tro på det. Hin sa att hon inte trodde att jag hade ångest, men det har jag. Hon får mejl varje vecka där det står att min lärare är jätteorolig för mig eftersom att jag drar mig undan och ser så trött och sliten ut. Jag är tröt och sliten för att jag ligger vaken i flera timmer och oroar mig för att att svara på en fråga som jag inte kan på skolan. Jag vill inte. Jag vill att mamma ska förstå. Kan din pappa kanske förstå? Skulle inte tro det. NÄr jag frågade mamma och pappa vad Social Fobi var, så bpda på att jag INTE hade det. Om de vet något om social fobi borde de ju veta att man blir expert på att dölja det 16 feb, 2013 14:19 |
|
Elma00
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Elma00: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Elma00: När jag äntligen berättar för min mamma om att jag tror att jag har Social Fobi, vill hon inte tro på det. Hin sa att hon inte trodde att jag hade ångest, men det har jag. Hon får mejl varje vecka där det står att min lärare är jätteorolig för mig eftersom att jag drar mig undan och ser så trött och sliten ut. Jag är tröt och sliten för att jag ligger vaken i flera timmer och oroar mig för att att svara på en fråga som jag inte kan på skolan. Jag vill inte. Jag vill att mamma ska förstå. Kan din pappa kanske förstå? Skulle inte tro det. NÄr jag frågade mamma och pappa vad Social Fobi var, så bpda på att jag INTE hade det. Om de vet något om social fobi borde de ju veta att man blir expert på att dölja det jag trot inte de vet så mycket om det... Eller, det vet vad det inebär, men inte hur man är som peron och så. Om de hade haft mer förståelse i att vara blyg, skulle de kanske förstå mer.
16 feb, 2013 14:21 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen