vad gör du just NU?
Forum > Off Topic > vad gör du just NU?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
EmahS
Elev |
Kolla på det här underbara klippet.
och försöker hålla mig ifrån att börja gråta. både för att låten är så sjukt, underbart, fin och vacker. och för att jag faktiskt såg det här live för bara 2 dagar sen.
12 dec, 2011 17:14 |
|
Knizzlare
Elev |
12 dec, 2011 17:16 |
|
Borttagen
|
Har sjukt trökigt!
12 dec, 2011 17:20 |
|
Solkatten
Elev |
Äter mat = Fiskpinnar m. Hamburgerbröd
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 12 dec, 2011 18:40 |
|
Li
Biträdande rektor |
Ska snart fixa en god efterrätt!
without something there is no nothing 12 dec, 2011 18:41 |
|
adliitam
Elev |
12 dec, 2011 18:42 |
|
Enchanted
Elev |
Tuggar på okokta makaroner
12 dec, 2011 18:42 |
|
Solkatten
Elev |
Gott? "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 12 dec, 2011 19:13 |
|
Dante
Lärare |
Dricker kaffe och testade precis en Ballerina med pepparkaks-smak så här efter middagen.
12 dec, 2011 19:14 |
|
Borttagen
|
Sitter och lyssnar på världens mest genomtänkta album och äter päron
12 dec, 2011 19:14 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen