Skriva av sig-tråden
Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Spoiler: Tryck här för att visa! 14 feb, 2013 22:54 |
|
moaskywalkr
Elev |
14 feb, 2013 22:58 |
|
Dramione99
Elev |
Skrivet av Dini99: Skrivet av Dramione99: Jag har kasnke gjort något väldigt hemskt, när jag tänker efter. Någon från min skola har ringt hem idag ... och ja. Vill du berätta? Finns om du vill uggla! Nej, det är ok nu. Men tack ändå! Ingen irngde igen, så jag tror inte det var nåt allvarligt liksom. Men eftersom det hände lite grejer på musiken så blev det så läskigt att de ringt hust den dagen, haha. 15 feb, 2013 09:39 |
|
EmahS
Elev |
15 feb, 2013 09:58 |
|
Borttagen
|
Jag har inget recept på min medicin. Och smärtorna blir bara värre och värre med varje dag. Migrän en gång om veckan, minst. I klassen känner jag mig inte som en del av allting, nu finns det en tjej som är så irriterande. Jag tappade min plånbok, och hon, istället för att hålla tyst (helst) har ju självklart sagt att hon också har tappat sin plånbok men en klasskompis har kommit till henne med den. Jag står inte ut med henne. Hon ska alltid skryta och låtsas vara bäst. Det är hon inte, hon är bara pain in the ass.
Och på lektioner, när jag för en gångs skull vågar räcka upp handen, då ska folk alltid skrika ut svaret. Eller så väljer läraren någon som alltid får svara. Nu tänker jag skita i att ens räcka upp handen när jag ändå inte får tillfälle att visa att jag kan. Jag är så irriterad på världen. Och alla dumma människor omkring mig. Igår var jag helt off. Världens sämsta sällskap. Vart tog all glädje vägen? Dessutom måste jag på en födelsedagsfest imorgon med massa folk jag inte känner. Men jag vill bara gräva mig ner i sängen och låtsas att jag inte finns... 15 feb, 2013 11:55 |
|
Majis
Elev |
Skrivet av NyTo: Är sjukt lesdsen på en typ här på Mugglis! Vad hände? O_O Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 15 feb, 2013 17:48 |
|
MissBellatrix
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag har inget recept på min medicin. Och smärtorna blir bara värre och värre med varje dag. Migrän en gång om veckan, minst. I klassen känner jag mig inte som en del av allting, nu finns det en tjej som är så irriterande. Jag tappade min plånbok, och hon, istället för att hålla tyst (helst) har ju självklart sagt att hon också har tappat sin plånbok men en klasskompis har kommit till henne med den. Jag står inte ut med henne. Hon ska alltid skryta och låtsas vara bäst. Det är hon inte, hon är bara pain in the ass. Och på lektioner, när jag för en gångs skull vågar räcka upp handen, då ska folk alltid skrika ut svaret. Eller så väljer läraren någon som alltid får svara. Nu tänker jag skita i att ens räcka upp handen när jag ändå inte får tillfälle att visa att jag kan. Jag är så irriterad på världen. Och alla dumma människor omkring mig. Igår var jag helt off. Världens sämsta sällskap. Vart tog all glädje vägen? Dessutom måste jag på en födelsedagsfest imorgon med massa folk jag inte känner. Men jag vill bara gräva mig ner i sängen och låtsas att jag inte finns... Du behöver väl inte gå på festen om du inte vill, Det är väl en fest, inte ett fängelse, Man kan gå om man vill Usch, den där tjejen vill man ju nästan highfiva i ansiktet... Med en stol Mina ord piggade nog inte riktigt upp dig, men jag skriver de ändå Kram ♥ Hey there. You come here often? 15 feb, 2013 19:27 |
|
Myling
Elev |
Skrivet av Borttagen: Spoiler: Tryck här för att visa! KÖR! Jag har sådana tankar ibland med, dock ger dem mig inte ångest riktigt men, jaja. Kör 15 feb, 2013 19:30 |
|
Borttagen
|
Skrivet av MissBellatrix: Skrivet av Borttagen: Jag har inget recept på min medicin. Och smärtorna blir bara värre och värre med varje dag. Migrän en gång om veckan, minst. I klassen känner jag mig inte som en del av allting, nu finns det en tjej som är så irriterande. Jag tappade min plånbok, och hon, istället för att hålla tyst (helst) har ju självklart sagt att hon också har tappat sin plånbok men en klasskompis har kommit till henne med den. Jag står inte ut med henne. Hon ska alltid skryta och låtsas vara bäst. Det är hon inte, hon är bara pain in the ass. Och på lektioner, när jag för en gångs skull vågar räcka upp handen, då ska folk alltid skrika ut svaret. Eller så väljer läraren någon som alltid får svara. Nu tänker jag skita i att ens räcka upp handen när jag ändå inte får tillfälle att visa att jag kan. Jag är så irriterad på världen. Och alla dumma människor omkring mig. Igår var jag helt off. Världens sämsta sällskap. Vart tog all glädje vägen? Dessutom måste jag på en födelsedagsfest imorgon med massa folk jag inte känner. Men jag vill bara gräva mig ner i sängen och låtsas att jag inte finns... Du behöver väl inte gå på festen om du inte vill, Det är väl en fest, inte ett fängelse, Man kan gå om man vill Usch, den där tjejen vill man ju nästan highfiva i ansiktet... Med en stol Mina ord piggade nog inte riktigt upp dig, men jag skriver de ändå Kram ♥ Jag har lovat och jag håller alltid det jag har lovat så... Ja herregud. Men jag är snäll och håller tyst. Även fast innerst inne vill man bara säga åt henne att hålla tyst. Kram! 15 feb, 2013 22:47 |
|
themarauder
Lärare |
15 feb, 2013 23:11 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen