vad gör du just NU?
Forum > Off Topic > vad gör du just NU?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Tycker synd om mig själv, har skavsår och de varar usch :c hatar skavsår 11 dec, 2011 22:31 |
|
Dracos Tvillingsyster
Elev |
11 dec, 2011 22:33 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Lyssnar på när pappa försöker få kontakt med mig
12 dec, 2011 16:00 |
|
Borttagen
|
dricker cola och äter chips, och pratar med min syster och Heidi c:
12 dec, 2011 16:03 |
|
Borttagen
|
Kollar på ANTM
12 dec, 2011 16:03 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Nynnar lite på jul sånger.
12 dec, 2011 16:08 |
|
vevve_puff
Elev |
sitter och väntar på drakhandlaren
Tjola tjena alla mugglisar! :* Ni är bäst jag älskar er av hela mitt hjärta<3 12 dec, 2011 16:37 |
|
Knizzlare
Elev |
12 dec, 2011 17:01 |
|
ginny_ginny
Elev |
12 dec, 2011 17:09 |
|
Salazar1
Elev |
övar glosor på glosboken
Slytherin Pride 12 dec, 2011 17:10 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen