Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Skriva av sig-tråden

Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden

1 2 3 ... 845 846 847 ... 2301 2302 2303
Användare Inlägg
Ginny00
Elev

Avatar


NTonks, sorry men jag syftar rätt mycket på semlor och grädde(som 20 personer i min närhet plötsligt hatar), ja

13 feb, 2013 11:28

Borttagen

Avatar


Skrivet av Ginny00:
NTonks, sorry men jag syftar rätt mycket på semlor och grädde(som 20 personer i min närhet plötsligt hatar), ja


Haha håller med, när man sitter och äter en semla och folk ''äckelblickar'' en... asså vafan ät inte om ni inte vill men om jag vill så låt mig? xD

13 feb, 2013 16:49

Elma00
Elev

Avatar


När jag äntligen berättade för mamma att jag hade Social Fobi, så trodde hon inte på mig.

"När man har en fobi får man ångest, och det har inte du"

Nähä? Sen när vet du var jag känner? Jag vet att det jag känner inte kan vara vanlig blysamhet, det är inte så.

Min lärare brukar skicka hem mejl där det står att hon är orlig öfr att jag drar mig undan ocg ser så trött och sliten ut. Men mamma vill ändå inte höra talas om att det är Social Fobi.

Hon frågar alltid varfrö jag är så trött att jag somnar på lektionerna (gjorde det 1 gång). Jag har aldrig sagt sannigen. Jag ligger vaken för att jag är rädd för att jag ska svara på en fråga jag inte kan, så att jag gör bort mig inför hela klassen. dcet är inte för att jag sitter framför datorn.

Att bära på sannigen har tyngt ner mig, och när jag berättade för mamma trodde jag att hon skulle vara förstående och hjälpa mig, men jag kunnde inte haft mer fel.


https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2Ftumblr_m6ozw26eZQ1rysfeao1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2Fc5c3b8f2acb55bb98ae5a32ef2043ab8%2Ftumblr_nc5ejdKuBL1t971s5o1_500.gif

13 feb, 2013 16:50

RowenaR
Elev

Avatar


Fint! Jättefint. Nu har jag glömt pappas långfärdsskridskor plus mina pjäxor på bussen. Dessutom för att göra det hela lite bättre har jag ingen aning om vilken buss det var eller vilken tid den gick. Ännu bättre blir det när jag fick veta att det hela var värt över 3000 kronor. Jag har verkligen lyckats idag.

It's my life, it's now or never. I ain't gonna live forever, I just wanna live while I'm alive https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi.picasion.com%2Fgl%2F68%2F1ywD.gif[URL=http://www.picasion.com/glitter-maker/]www.picasion.com[/URL

13 feb, 2013 18:15

Dini99
Elev

Avatar


Någon som skulle kunna prata lite privat?

"What do you mean? Do you wish me a good morning, or mean that it is a good morning whether I want it or not; or that you feel good on this morning; or that it is a morning to be good on?"

13 feb, 2013 20:28

Obliviate_
Elev

Avatar


Skrivet av Dini99:
Någon som skulle kunna prata lite privat?
Sure, om du vill :3

13 feb, 2013 20:37

Myling
Elev

Avatar


Skrivet av Dini99:
Någon som skulle kunna prata lite privat?


Absolut

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fupload.wikimedia.org%2Fwikipedia%2Fcommons%2Fthumb%2F6%2F60%2FIcelandic_Magical_Stave_draumstafir.svg%2F300px-Icelandic_Magical_Stave_draumstafir.svg.png

13 feb, 2013 21:41

Borttagen

Avatar


Skrivet av Dini99:
Någon som skulle kunna prata lite privat?

Of Course!

14 feb, 2013 08:17

Dramione99
Elev

Avatar


Jag har kasnke gjort något väldigt hemskt, när jag tänker efter. Någon från min skola har ringt hem idag ... och ja.

14 feb, 2013 18:33

Dini99
Elev

Avatar


Skrivet av Dramione99:
Jag har kasnke gjort något väldigt hemskt, när jag tänker efter. Någon från min skola har ringt hem idag ... och ja.

Vill du berätta? Finns om du vill uggla!

"What do you mean? Do you wish me a good morning, or mean that it is a good morning whether I want it or not; or that you feel good on this morning; or that it is a morning to be good on?"

14 feb, 2013 18:50

1 2 3 ... 845 846 847 ... 2301 2302 2303

Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden

Du får inte svara på den här tråden.