vad gör du just NU?
Forum > Off Topic > vad gör du just NU?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Sjunger till musiken jag lyssnar.
11 dec, 2011 19:42 |
|
vevve_puff
Elev |
iggar min syster
Tjola tjena alla mugglisar! :* Ni är bäst jag älskar er av hela mitt hjärta<3 11 dec, 2011 20:31 |
|
Dini99
Elev |
Ska läsa. Vad - Hp!
"What do you mean? Do you wish me a good morning, or mean that it is a good morning whether I want it or not; or that you feel good on this morning; or that it is a morning to be good on?" 11 dec, 2011 20:52 |
|
Salazar1
Elev |
Gnider mig fundersamt på hakan
Slytherin Pride 11 dec, 2011 20:57 |
|
Draken Norbert
Elev |
11 dec, 2011 20:58 |
|
Borttagen
|
pratar med min vän på skype och letar efter gif-bilder på Ralph
11 dec, 2011 21:06 |
|
Fang
Elev |
Funderar på att gå o lägga mig.
11 dec, 2011 21:07 |
|
Dini99
Elev |
Ska lägga mig, såå trött
Och desutom ska jag gå upp 4.30 imorn O.o "What do you mean? Do you wish me a good morning, or mean that it is a good morning whether I want it or not; or that you feel good on this morning; or that it is a morning to be good on?" 11 dec, 2011 21:09 |
|
Knizzlare
Elev |
Kollar på en asbra animeserie!!
![]()
11 dec, 2011 21:39 |
|
Borttagen
|
Tycker synd om mig själv, har skavsår och de varar
11 dec, 2011 21:54 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen