vad gör du just NU?
Forum > Off Topic > vad gör du just NU?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Lyssnar på något konstigt sjukt program (enligt mamma och syrran).
11 dec, 2011 18:32 |
|
Dracos Tvillingsyster
Elev |
11 dec, 2011 18:32 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Undrar om vi har slagit inloggat rekordet...
11 dec, 2011 18:34 |
|
mellanrum
Elev |
11 dec, 2011 18:34 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Lyssnar på något barnprogram som mamma vill kolla på.
11 dec, 2011 18:43 |
|
Boba
Elev |
Skriver det här och tittar på TV samtidigt...
11 dec, 2011 18:48 |
|
Kintsugi
Prefekt |
IIIH började precis se på Sapuri i väntan på att kunna fortsätta Liar Game och aaaaaahiiiiiiooooo Kamenashi Kazuya ♥ IGEN! Hade glömt av att han skulle vara med och aaaaaah gaaalet vad lycklig jag blir av att få se honom i en dorama-serie alltså. ♥
Så det är vad jag gör: aaaaw-ar och skrattar och ser på Sapuri ♥ ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 11 dec, 2011 18:55 |
|
Dracos Tvillingsyster
Elev |
11 dec, 2011 18:58 |
|
LoonyMe
Elev |
11 dec, 2011 18:58 |
|
Solkatten
Elev |
Tittar på Amazing Race på 6:an.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 11 dec, 2011 19:26 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen