Du märker att du är HP-skadad när...
Forum > Harry Potter > Du märker att du är HP-skadad när...
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
1233679
Elev |
Skrivet av illusionofcool: Haha, alltså idag på seglingen/sjöscouterna (vi seglar inte mer denna terminen så.. ) så håll vi på och prata om typ ett läger eller en hajk eller så, och då så säger en bakom mig typ "Och så finns ju det här lägret som har Harry Potter tema i år". Jag tänker: OH MY ROWLING! Jag gör: Vänder mig jättesnabbt om och säger "Va sa du?" HARRY POTTER LÄGER!!!!! Fattar ni va coolt! VA??? Vadå kan alla komma??!! *fattar ingenting*
14 okt, 2015 14:08 |
|
Missy The Timelady
Elev |
När man ritar grekiska gudar... Och ett monster. Monstret var en trehövdad hund... Och man bah:
"Somnar han av musk?" Men man bara ritar hunden med ett flin. ![]()
14 okt, 2015 15:18 |
|
illusionofcool
Elev |
Skrivet av 1233679: Skrivet av illusionofcool: Haha, alltså idag på seglingen/sjöscouterna (vi seglar inte mer denna terminen så.. ) så håll vi på och prata om typ ett läger eller en hajk eller så, och då så säger en bakom mig typ "Och så finns ju det här lägret som har Harry Potter tema i år". Jag tänker: OH MY ROWLING! Jag gör: Vänder mig jättesnabbt om och säger "Va sa du?" HARRY POTTER LÄGER!!!!! Fattar ni va coolt! VA??? Vadå kan alla komma??!! *fattar ingenting* Det är ett läger som alla scoutkårer i södra Skåne är inbjudna till! "It's not over until the mockingjay sings." // "Something unexpected happens. I begin to sing." 14 okt, 2015 16:11 |
|
Borttagen
|
Skrivet av illusionofcool: Haha, alltså idag på seglingen/sjöscouterna (vi seglar inte mer denna terminen så.. ) så håll vi på och prata om typ ett läger eller en hajk eller så, och då så säger en bakom mig typ "Och så finns ju det här lägret som har Harry Potter tema i år". Jag tänker: OH MY ROWLING! Jag gör: Vänder mig jättesnabbt om och säger "Va sa du?" HARRY POTTER LÄGER!!!!! Fattar ni va coolt! Meh! Jag bor ju i norra skåne 14 okt, 2015 16:32 |
|
1233679
Elev |
Skrivet av illusionofcool: Skrivet av 1233679: Skrivet av illusionofcool: Haha, alltså idag på seglingen/sjöscouterna (vi seglar inte mer denna terminen så.. ) så håll vi på och prata om typ ett läger eller en hajk eller så, och då så säger en bakom mig typ "Och så finns ju det här lägret som har Harry Potter tema i år". Jag tänker: OH MY ROWLING! Jag gör: Vänder mig jättesnabbt om och säger "Va sa du?" HARRY POTTER LÄGER!!!!! Fattar ni va coolt! VA??? Vadå kan alla komma??!! *fattar ingenting* Det är ett läger som alla scoutkårer i södra Skåne är inbjudna till! Jaha! Trodde jag missat någont väldigt stort XD
14 okt, 2015 17:04 |
|
Patronum
Elev |
Skrivet av 1233679: Skrivet av illusionofcool: Skrivet av 1233679: Skrivet av illusionofcool: Haha, alltså idag på seglingen/sjöscouterna (vi seglar inte mer denna terminen så.. ) så håll vi på och prata om typ ett läger eller en hajk eller så, och då så säger en bakom mig typ "Och så finns ju det här lägret som har Harry Potter tema i år". Jag tänker: OH MY ROWLING! Jag gör: Vänder mig jättesnabbt om och säger "Va sa du?" HARRY POTTER LÄGER!!!!! Fattar ni va coolt! VA??? Vadå kan alla komma??!! *fattar ingenting* Det är ett läger som alla scoutkårer i södra Skåne är inbjudna till! Jaha! Trodde jag missat någont väldigt stort XD SÖDRA SKÅNE!?
14 okt, 2015 17:17 |
|
Ester Potter 04
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av illusionofcool: Haha, alltså idag på seglingen/sjöscouterna (vi seglar inte mer denna terminen så.. ) så håll vi på och prata om typ ett läger eller en hajk eller så, och då så säger en bakom mig typ "Och så finns ju det här lägret som har Harry Potter tema i år". Jag tänker: OH MY ROWLING! Jag gör: Vänder mig jättesnabbt om och säger "Va sa du?" HARRY POTTER LÄGER!!!!! Fattar ni va coolt! Meh! Jag bor ju i norra skåne Och jag i nordvästra! Men jag får väll ta och åka till södra Skåne en gång i veckan och gå på scouterna där xD
14 okt, 2015 20:49 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ester Potter 04: Skrivet av Borttagen: Skrivet av illusionofcool: Haha, alltså idag på seglingen/sjöscouterna (vi seglar inte mer denna terminen så.. ) så håll vi på och prata om typ ett läger eller en hajk eller så, och då så säger en bakom mig typ "Och så finns ju det här lägret som har Harry Potter tema i år". Jag tänker: OH MY ROWLING! Jag gör: Vänder mig jättesnabbt om och säger "Va sa du?" HARRY POTTER LÄGER!!!!! Fattar ni va coolt! Meh! Jag bor ju i norra skåne Och jag i nordvästra! Men jag får väll ta och åka till södra Skåne en gång i veckan och gå på scouterna där xD OMR! JAG BOR OCKSÅ I NORDVÄSTRA SKÅNE! Men bodde inte du på Österlen? 14 okt, 2015 20:51 |
|
Ester Potter 04
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ester Potter 04: Skrivet av Borttagen: Skrivet av illusionofcool: Haha, alltså idag på seglingen/sjöscouterna (vi seglar inte mer denna terminen så.. ) så håll vi på och prata om typ ett läger eller en hajk eller så, och då så säger en bakom mig typ "Och så finns ju det här lägret som har Harry Potter tema i år". Jag tänker: OH MY ROWLING! Jag gör: Vänder mig jättesnabbt om och säger "Va sa du?" HARRY POTTER LÄGER!!!!! Fattar ni va coolt! Meh! Jag bor ju i norra skåne Och jag i sydöstra! Men jag får väll ta och åka till södra Skåne en gång i veckan och gå på scouterna där xD OMR! JAG BOR OCKSÅ I NORDVÄSTRA SKÅNE! Men bodde inte du på Österlen? Jo, skrev fel. Bor i sydöstra Skåne, på Österlen.
14 okt, 2015 21:01 |
|
Evreka
Elev |
När maten på ens tallrik ser ut så här:
![]() ... och man associerar till the golden snitch (den gyllene kvicken, tror jag). (Jag vet att en snitch's vingar är vita, men ändå... ) Roa er med HP Puzzles på: Try & Trix (Engelska) 14 okt, 2015 21:15 |
Forum > Harry Potter > Du märker att du är HP-skadad när...
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen