Skriva av sig-tråden
Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Rymdkonungen
Elev |
Den som orkar läsa dethär får gärna uggla mej så jag kan ge er nobelpris i uthållighet
Spoiler: Tryck här för att visa! tycker Rymdkonungen... 10 feb, 2013 14:05 |
|
smartbabe
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av smartbabe: Usch. Ja okej, det här är inte så viktigt, men blir ändå så himla irriterad när det händer. Jag har en ganska bra kompis, som jag också har på facebook. Hon gör statusar om exakt allt hon gör. Och nu är det så att hon blev tillsammans med sitt ex igen, som gjorde slut med henne för att hon var för på; när hon ringde honom och han inte svarade, så gjorde hon en status om det. samma sak flera gånger om, samma dag. Och sen när han inte svarar på ett sms direkt, så skrev hon "Skönt att den man älskar inte svarat på sms på 24 timmar..." i en status. Då fick jag faktiskt nog, och skrev till henne att 'Du kanske borde ta det lungt? Jag menar, han är säkert upptagen eller något, ge killen lite space.' Och då svarar hon att hon har gett honom massa tid att svara. Och sen skriver hon alltid på facebook att hon älskar honom. Ja, jag förstår och tycker det är superkul att ni blivit tillsammans, men snälla. Ni kan ju säga det face to face till varandra, istället för att skriva det på facebook hela tiden. Och tydligen säger han inte att han älskar henne tillbaka, och då gör hon en status om det. Nu imorse såg jag att hon skulle ge honom en parfym som han tydligen velat ha jättelänge, men då svarar han inte i telefon eller sms, och då la hon upp bild på parfymen igår och skrev "jag skulle ge dig det här men du behandlar mig som skit vad har jag nånsin gjort dig" Blir bara irriterad. :< Vet inte riktigt hur jag ska säga det till henne, att hon inte behöver facebooka alla problem med hennes kille... Hon borde ta ditt råd på allvar. Det verkar inte som att hon ger honom en chans att älska henne. Sånt tar ju tid, ibland flera år. Det låter som att hon kväver den lilla kärleken som finns genom att vara så needy. Ja precis. Edit: Fast, såhär gick det med att bli tillsammans med exet. Tre dagar senare. ![]() Är faktiskt lite glad över det här, är det jättemycket fel? Skäms. ![]()
10 feb, 2013 14:40 |
|
Ida S
Lärare |
Jag vill inte ta studenten med min klass.
Jag vill inte ta studenten med min klass. Jag vill inte ta studenten med min klass. Jag vill inte ta studenten med min klass. JAG VILL INTE TA STUDENTEN MED MIN KLASS finns ju inte så mycket att göra åt detta men aa "we live together, and harry does all the cooking." 10 feb, 2013 14:48 |
|
hyperion
Elev |
Har en kompis som är ihop med världens största skit och jag vill bara att de ska göra slut FÖR HAN ÄR INTE BRA FÖR HENNE ELLER NÅGON seriöst. Är jag ond?
Not that I care, vill bara att han ska försvinna ur hennes liv. Och gärna mitt med, vilket blir lite svårt då vi går i samma klass ugh ugh. Vill bara slå honom så fort han öppnar munnen, för hälften av det som kommer ut är bara lögn och andra hälften är minst lika irriterande. ![]()
10 feb, 2013 14:58 |
|
Borttagen
|
Jag har ättit en smoothie idag. bara en liten smoothie. Igår åt jag ingen middag. Jag är hungrig, men jag vill inte ätta. Jag vill bara ligga i min säng, se på glee och Doctor Who och tycka synd om mig själv. Alla suger. Och jag är hungrig
10 feb, 2013 15:45 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Åh, finaste du ♥ Kom och ät semlor med mig!Jag har ättit en smoothie idag. bara en liten smoothie. Igår åt jag ingen middag. Jag är hungrig, men jag vill inte ätta. Jag vill bara ligga i min säng, se på glee och Doctor Who och tycka synd om mig själv. Alla suger. Och jag är hungrig Nämen kram ♥ 10 feb, 2013 17:57 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Åh, finaste du ♥ Kom och ät semlor med mig!Jag har ättit en smoothie idag. bara en liten smoothie. Igår åt jag ingen middag. Jag är hungrig, men jag vill inte ätta. Jag vill bara ligga i min säng, se på glee och Doctor Who och tycka synd om mig själv. Alla suger. Och jag är hungrig Nämen kram ♥ det är välfigt snällt av dig 10 feb, 2013 18:00 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Åh, finaste du ♥ Kom och ät semlor med mig!Jag har ättit en smoothie idag. bara en liten smoothie. Igår åt jag ingen middag. Jag är hungrig, men jag vill inte ätta. Jag vill bara ligga i min säng, se på glee och Doctor Who och tycka synd om mig själv. Alla suger. Och jag är hungrig Nämen kram ♥ det är välfigt snällt av dig Inte jag heller 11 feb, 2013 08:15 |
|
Borttagen
|
Att sluta snusa är verkligen ett helvete, tänk att det skall få en att känna sig så jäkla tom och bara blä...
Börja aldrig snusa. 11 feb, 2013 20:43 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Jac: Jag skulle behöva prata med någon privat Talk to me! 11 feb, 2013 21:07 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen