vad gör du just NU?
Forum > Off Topic > vad gör du just NU?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
JoLizz
Elev |
10 dec, 2011 19:10 |
|
EmahS
Elev |
10 dec, 2011 19:15 |
|
Dini99
Elev |
Tv=)
"What do you mean? Do you wish me a good morning, or mean that it is a good morning whether I want it or not; or that you feel good on this morning; or that it is a morning to be good on?" 10 dec, 2011 19:36 |
|
Borttagen
|
Äter twix. Twix är på tur efter det >: D
10 dec, 2011 20:12 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Blir medlem på livejournal. och orkar inte. Så jävla tråkig layout och så äckligt ologiskt nu i början att jag bara vill dö. PLUS att mitt internet typ vägrar må bra om kvällarna (snart ringer jag och skäller på fucking-telenor alltså)... och så har jag äcklig magknip på det (först var jag ashungrig efter gymmet men då kom inte mina bussar på 40minuter - sedan kom tre stycken som var knökade till MAX.. när jag väl är hemma och får i mig första matbiten vrider sig magen på två sekunder och jag har haft ont sedan dess.
SÅÅ. Det är vad jag gör JUST NU. KLAGAR OCH HATAR ALLT! ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 10 dec, 2011 20:32 |
|
Borttagen
|
Funderar. Äter chips och lyssnar på Lamb of God.
10 dec, 2011 20:44 |
|
Dini99
Elev |
Älskar din forumssignatur MelodyJoseph!
The King! "What do you mean? Do you wish me a good morning, or mean that it is a good morning whether I want it or not; or that you feel good on this morning; or that it is a morning to be good on?" 10 dec, 2011 20:48 |
|
Salazar1
Elev |
Fixar lite på min press
Slytherin Pride 10 dec, 2011 20:49 |
|
Borttagen
|
Sitter framför VÄÄÄRLDENS bästa hemsida!
10 dec, 2011 20:49 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Sitter framför VÄÄÄRLDENS bästa hemsida! Mee too och kolar på nobelmiddagen. Jag trodde jag skulle tråka ihäl mig så jag satte mig här ♥ 10 dec, 2011 20:50 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen