Skriva av sig-tråden
Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
MissBellatrix
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av MissBellatrix: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av MissBellatrix: Mina föräldrar har så höga krav på mig. Om jag fått alla rätt på ett prov så nickar de som om det var det de förväntade sig. Och de kallar mig även oansvarig även om jag är typ den mest ansvariga i min klass, men när jag säger det till de säger de bara att de andra i klassen inte är deras problem. Jag älskar de verkligen, Men just nu vill jag bara spy. Jävligt pedagogiskt... Vet hur det är. Hade haft tre prov på en vecka; Matte, SO och NO. Matte och SO fick jag ett A på, och på NO ett D... och när jag visade, de bara ''dethär var inte bra, du får öva mer...'' ''men jag fick ju jättebra på det andra?'' ''aa visst, bra, men du måste öva mer på NO:n'' Hihi nu såg det ut som om jag hade skrivit det där var inte det du som skrev det? O.o Hahaha, jag skrev: Vet hur det är. Hade haft tre prov på en vecka; Matte, SO och NO. Matte och SO fick jag ett A på, och på NO ett D... och när jag visade, de bara ''dethär var inte bra, du får öva mer...'' ''men jag fick ju jättebra på det andra?'' ''aa visst, bra, men du måste öva mer på NO:n'' Men MTEL skrev: Jävligt pedagogiskt... Du ska inte behöva höra på det där. Ett under att du ens visar betygen för dom, det hade INTE jag gjort jahaa Hey there. You come here often? 6 feb, 2013 19:00 |
|
FeatherLeather
Elev |
6 feb, 2013 20:47 |
|
Obliviate_
Elev |
FeatherLeather
Jag vet exakt hur du kände, har känt så mkt i mitt liv Ang sajter, jag kände också att det var grymt svårt o ta sig in i "gemenskapen" i forum, även på den här sajten om jag ska vara ärlig. Nu har jag ju varit medlem rätt länge och det känns okej, men ja. Och nej, du kommer inte få dåliga kommentarer pga det här, en av fördelarna med mugglis. Folk antingen ignorerar dig eller svarar, men du får (oftast) inte elaka svar :3 speciellt inte om du skriver av dig över nått du mår dåligt över. 6 feb, 2013 20:54 |
|
Drake
Elev |
FeatherLeather
Hej. Är du ny här? Jag har sett dig lite i forummet och så den senaste tiden. Precis som Obliviate_ just skrev så upplever jag att folk är allmänt snälla här på Mugglis. Men självklart händer det att folk skriver lite mindre snälla saker även här, men då brukar det alltid finnas folk som försvarar en. Men som Obliviate_ också skrev är det ovanligt att folk skriver elaka inlägg mot de som faktiskt skriver att de mår dåligt. Åhh, jag känner inte precis att jag bidrar med något eftersom att Obliviate_ redan skrivit allt klokt, typ. x) Men ja... I min gamla skola ville folk av någon andledning inte jobba i grupp med mig (trots att jag var ambitiös och ganska duktig i skolan). Eller umgås med mig på rasten för den delen. Så ja, jag känner igen mig lite. PS. Om du tycker det är svårt att få kontakt med folk på sidan får du gärna uggla lite med mig om du skulle vilja det. Jag gillar att uggla! ^^ 7 feb, 2013 15:25 |
|
Jac
Elev |
8 feb, 2013 23:33 |
|
MissBellatrix
Elev |
8 feb, 2013 23:41 |
|
Jac
Elev |
8 feb, 2013 23:58 |
|
Filifjonkan
Elev |
Tack Tack Tack. Du förstörde mitt liv. När jag kommer till skolan på måndag ska jag riva sönder kortet jag la ner så mycket tid på, lägga det i papperskorgen så att du ser det. Jag var tydligen inte nån tjej på miljonen som du sa. Du lämnade mig. Jag gråter. Tårarna kan inte sluta rinna. Du förstörde mig. Min personlighet. Jag kommer bli självmordsbenägen igen. Börja skära mig. Du gjorde det. Det du sa att du inte skulle göra. Du lovade mig. Du har samtidigt gjort mig oherhör stark. Du har gjort så att jag kan gråta utan att snyfta. Att vara ledsen utan att visa det. Att vara mig själv. Du påverkade mig väldigt mycket. Men nu är allt försört. Det var den hemskaste bussresan jag var åkt. Den då du skrev att du gjorde slut. En blandad känsla av sorg, besvikelse och chock. Jag trodde aldrig att du skulle göra det. Att du skulle lämna mig. Lämna mig utan något.
Tack. Tack för allt, Erik. evak forever. 9 feb, 2013 14:01 |
|
smartbabe
Elev |
Usch. Ja okej, det här är inte så viktigt, men blir ändå så himla irriterad när det händer.
Jag har en ganska bra kompis, som jag också har på facebook. Hon gör statusar om exakt allt hon gör. Och nu är det så att hon blev tillsammans med sitt ex igen, som gjorde slut med henne för att hon var för på; när hon ringde honom och han inte svarade, så gjorde hon en status om det. samma sak flera gånger om, samma dag. Och sen när han inte svarar på ett sms direkt, så skrev hon "Skönt att den man älskar inte svarat på sms på 24 timmar..." i en status. Då fick jag faktiskt nog, och skrev till henne att 'Du kanske borde ta det lungt? Jag menar, han är säkert upptagen eller något, ge killen lite space.' Och då svarar hon att hon har gett honom massa tid att svara. Och sen skriver hon alltid på facebook att hon älskar honom. Ja, jag förstår och tycker det är superkul att ni blivit tillsammans, men snälla. Ni kan ju säga det face to face till varandra, istället för att skriva det på facebook hela tiden. Och tydligen säger han inte att han älskar henne tillbaka, och då gör hon en status om det. Nu imorse såg jag att hon skulle ge honom en parfym som han tydligen velat ha jättelänge, men då svarar han inte i telefon eller sms, och då la hon upp bild på parfymen igår och skrev "jag skulle ge dig det här men du behandlar mig som skit vad har jag nånsin gjort dig" Blir bara irriterad. :< Vet inte riktigt hur jag ska säga det till henne, att hon inte behöver facebooka alla problem med hennes kille... ![]()
10 feb, 2013 10:02 |
|
Borttagen
|
Skrivet av smartbabe: Usch. Ja okej, det här är inte så viktigt, men blir ändå så himla irriterad när det händer. Jag har en ganska bra kompis, som jag också har på facebook. Hon gör statusar om exakt allt hon gör. Och nu är det så att hon blev tillsammans med sitt ex igen, som gjorde slut med henne för att hon var för på; när hon ringde honom och han inte svarade, så gjorde hon en status om det. samma sak flera gånger om, samma dag. Och sen när han inte svarar på ett sms direkt, så skrev hon "Skönt att den man älskar inte svarat på sms på 24 timmar..." i en status. Då fick jag faktiskt nog, och skrev till henne att 'Du kanske borde ta det lungt? Jag menar, han är säkert upptagen eller något, ge killen lite space.' Och då svarar hon att hon har gett honom massa tid att svara. Och sen skriver hon alltid på facebook att hon älskar honom. Ja, jag förstår och tycker det är superkul att ni blivit tillsammans, men snälla. Ni kan ju säga det face to face till varandra, istället för att skriva det på facebook hela tiden. Och tydligen säger han inte att han älskar henne tillbaka, och då gör hon en status om det. Nu imorse såg jag att hon skulle ge honom en parfym som han tydligen velat ha jättelänge, men då svarar han inte i telefon eller sms, och då la hon upp bild på parfymen igår och skrev "jag skulle ge dig det här men du behandlar mig som skit vad har jag nånsin gjort dig" Blir bara irriterad. :< Vet inte riktigt hur jag ska säga det till henne, att hon inte behöver facebooka alla problem med hennes kille... Hon borde ta ditt råd på allvar. Det verkar inte som att hon ger honom en chans att älska henne. Sånt tar ju tid, ibland flera år. Det låter som att hon kväver den lilla kärleken som finns genom att vara så needy. 10 feb, 2013 13:48 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen