Skriva av sig-tråden
Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
MissBellatrix
Elev |
Mina föräldrar har så höga krav på mig.
Om jag fått alla rätt på ett prov så nickar de som om det var det de förväntade sig. Och de kallar mig även oansvarig även om jag är typ den mest ansvariga i min klass, men när jag säger det till de säger de bara att de andra i klassen inte är deras problem. Jag älskar de verkligen, Men just nu vill jag bara spy. Hey there. You come here often? 5 feb, 2013 21:40 |
|
Borttagen
|
Det är en kille jag har vart tillsammans med som jag inte har pratat med sedan typ april (om man inte räknar med ett "hej" här och där...).
Och det är helt okej om han inte gillar mig, eller om han bara gillar mig som en kompis eller vad som helst, men han måste berätta för mig vad han känner. (Ja, jag vet... "Du kan inte be någon öppna sig för dig om DU inte först berättar för honom hur DU känner!" Men det har jag gjort. Jag har sagt att jag älskar honom och frågade honom vad han kände för mig, men han har inte svarat. Han har inte sagt ett ord till mig sedan jag sa det till honom för ungefär 3 veckor sen.) Man kan inte vara tillsammans med någon i två år och sen bara sluta prata, inte ens säga att man gör slut. Det går inte. Jag vet inte varför jag tänkte på det nu... Det är väl för att alla hjärtans dag närmar sig och jag börjar få lite smått ångest över det..... Jag har inte gråtit så här mycket sedan innan jul. Jag fattar inte varför jag fortfarande älskar honom så mycket. Han är en skitstövel. Jag är värd så jävla mycket mer än honom. Men jag kan verkligen inte sluta gilla honom. Jag har gillat honom sen vi gick på lågstadiet typ... 5 feb, 2013 23:38 |
|
Borttagen
|
Skrivet av MissBellatrix: Mina föräldrar har så höga krav på mig. Om jag fått alla rätt på ett prov så nickar de som om det var det de förväntade sig. Och de kallar mig även oansvarig även om jag är typ den mest ansvariga i min klass, men när jag säger det till de säger de bara att de andra i klassen inte är deras problem. Jag älskar de verkligen, Men just nu vill jag bara spy. Vet hur det är. Hade haft tre prov på en vecka; Matte, SO och NO. Matte och SO fick jag ett A på, och på NO ett D... och när jag visade, de bara ''dethär var inte bra, du får öva mer...'' ''men jag fick ju jättebra på det andra?'' ''aa visst, bra, men du måste öva mer på NO:n'' 6 feb, 2013 08:35 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av MissBellatrix: Mina föräldrar har så höga krav på mig. Om jag fått alla rätt på ett prov så nickar de som om det var det de förväntade sig. Och de kallar mig även oansvarig även om jag är typ den mest ansvariga i min klass, men när jag säger det till de säger de bara att de andra i klassen inte är deras problem. Jag älskar de verkligen, Men just nu vill jag bara spy. Jävligt pedagogiskt... Vet hur det är. Hade haft tre prov på en vecka; Matte, SO och NO. Matte och SO fick jag ett A på, och på NO ett D... och när jag visade, de bara ''dethär var inte bra, du får öva mer...'' ''men jag fick ju jättebra på det andra?'' ''aa visst, bra, men du måste öva mer på NO:n'' 6 feb, 2013 08:51 |
|
MissBellatrix
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av MissBellatrix: Mina föräldrar har så höga krav på mig. Om jag fått alla rätt på ett prov så nickar de som om det var det de förväntade sig. Och de kallar mig även oansvarig även om jag är typ den mest ansvariga i min klass, men när jag säger det till de säger de bara att de andra i klassen inte är deras problem. Jag älskar de verkligen, Men just nu vill jag bara spy. Vet hur det är. Hade haft tre prov på en vecka; Matte, SO och NO. Matte och SO fick jag ett A på, och på NO ett D... och när jag visade, de bara ''dethär var inte bra, du får öva mer...'' ''men jag fick ju jättebra på det andra?'' ''aa visst, bra, men du måste öva mer på NO:n'' Mina föräldrar brukar oxå göra så... -.- Eller ge mig en nedlåtande blick och ett stort tal om min framtid *suck* Hey there. You come here often? 6 feb, 2013 16:53 |
|
Borttagen
|
"Du är väl inte helt handdlingsförlamad? Ser du inte att jag har annat att göra?"
Tack, pappa, det värmer *host* Srsly, jag sa ju inte ens något? 6 feb, 2013 17:59 |
|
Borttagen
|
När jag äntligen trodde att mobbnigen var helt borta, har ett par tjejer som jag verkligen ogillar i min klass börjat att säga att deras kompis är kär i mig (en kille) för att han set bredvid mig på en lektion.
VIsst. alla killar som är inom 5 meters avstånd från mig är kär i mig. Visst, det börjar att de blir "retade" men sen kommer de på att jag istället borde få hela skiten över mig, för att jag inte söger ifrån. ja, roligt liv jag har. 6 feb, 2013 18:04 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av MissBellatrix: Mina föräldrar har så höga krav på mig. Om jag fått alla rätt på ett prov så nickar de som om det var det de förväntade sig. Och de kallar mig även oansvarig även om jag är typ den mest ansvariga i min klass, men när jag säger det till de säger de bara att de andra i klassen inte är deras problem. Jag älskar de verkligen, Men just nu vill jag bara spy. Jävligt pedagogiskt... Vet hur det är. Hade haft tre prov på en vecka; Matte, SO och NO. Matte och SO fick jag ett A på, och på NO ett D... och när jag visade, de bara ''dethär var inte bra, du får öva mer...'' ''men jag fick ju jättebra på det andra?'' ''aa visst, bra, men du måste öva mer på NO:n'' Hihi nu såg det ut som om jag hade skrivit det där 6 feb, 2013 18:48 |
|
MissBellatrix
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av MissBellatrix: Mina föräldrar har så höga krav på mig. Om jag fått alla rätt på ett prov så nickar de som om det var det de förväntade sig. Och de kallar mig även oansvarig även om jag är typ den mest ansvariga i min klass, men när jag säger det till de säger de bara att de andra i klassen inte är deras problem. Jag älskar de verkligen, Men just nu vill jag bara spy. Jävligt pedagogiskt... Vet hur det är. Hade haft tre prov på en vecka; Matte, SO och NO. Matte och SO fick jag ett A på, och på NO ett D... och när jag visade, de bara ''dethär var inte bra, du får öva mer...'' ''men jag fick ju jättebra på det andra?'' ''aa visst, bra, men du måste öva mer på NO:n'' Hihi nu såg det ut som om jag hade skrivit det där var inte det du som skrev det? O.o Hey there. You come here often? 6 feb, 2013 18:52 |
|
Borttagen
|
Skrivet av MissBellatrix: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av MissBellatrix: Mina föräldrar har så höga krav på mig. Om jag fått alla rätt på ett prov så nickar de som om det var det de förväntade sig. Och de kallar mig även oansvarig även om jag är typ den mest ansvariga i min klass, men när jag säger det till de säger de bara att de andra i klassen inte är deras problem. Jag älskar de verkligen, Men just nu vill jag bara spy. Jävligt pedagogiskt... Vet hur det är. Hade haft tre prov på en vecka; Matte, SO och NO. Matte och SO fick jag ett A på, och på NO ett D... och när jag visade, de bara ''dethär var inte bra, du får öva mer...'' ''men jag fick ju jättebra på det andra?'' ''aa visst, bra, men du måste öva mer på NO:n'' Hihi nu såg det ut som om jag hade skrivit det där var inte det du som skrev det? O.o Hahaha, jag skrev: Vet hur det är. Hade haft tre prov på en vecka; Matte, SO och NO. Matte och SO fick jag ett A på, och på NO ett D... och när jag visade, de bara ''dethär var inte bra, du får öva mer...'' ''men jag fick ju jättebra på det andra?'' ''aa visst, bra, men du måste öva mer på NO:n'' Men MTEL skrev: Jävligt pedagogiskt... Du ska inte behöva höra på det där. Ett under att du ens visar betygen för dom, det hade INTE jag gjort 6 feb, 2013 18:58 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen