vad gör du just NU?
Forum > Off Topic > vad gör du just NU?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Sirius Black
Elev |
data
... 9 dec, 2011 21:38 |
|
Borttagen
|
Skrattar åt våran kära stadsminister som är såååå rolig!
9 dec, 2011 21:54 |
|
Sirius Black
Elev |
data
... 9 dec, 2011 21:55 |
|
accioron
Elev |
Läser Prince's Tale och förstår mig inte på Jo Rowlings briljans.
AFTER ALL THIS TIME? ![]() jo why u make me cry 10 dec, 2011 02:34 |
|
vevve_puff
Elev |
biter på en ballong
Tjola tjena alla mugglisar! :* Ni är bäst jag älskar er av hela mitt hjärta<3 10 dec, 2011 09:44 |
|
Solkatten
Elev |
Chattar på MSN, lyssnar på musik och är här ^^
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 10 dec, 2011 11:34 |
|
Minidjuret
Elev |
Jag spelar TFM och är inne på mugglis^^
10 dec, 2011 11:41 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Ser på det här klippet om och om och om och om och volde och mort och om och mort och mort
http://www.youtube.com/watch?v=Hbxt7IZwx94&feature=related ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 10 dec, 2011 12:23 |
|
baramin
Elev |
Raggar folk till P&L. Går...sådär. Eh.
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 10 dec, 2011 12:44 |
|
Borttagen
|
Jag kollar på Dr Horrible.
10 dec, 2011 15:24 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen