@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lucy och Rose
Elev |
Skrivet av Neeyum: Skrivet av Lucy och Rose: och jag älskar Nutella♥ nej jag bara skoja. Jag älskar Neeyum. Hon är som en storasyster för mig♥ Jag vet inte vad jag skulle göra utan henne. Hon är bara helt underbartsötochsnällochroligochsupergulligochjagälskarhennemedhelamitthjärta♥ min lillasyster♥ jag älskar dig du är den underbara storasyster jag inte har♥ [har bara bröder ^^'] jagälskardigsåjävlamycket♥
30 okt, 2012 12:07 |
|
Måntass
Elev |
Skrivet av Jinora: Skrivet av Måntass: Skrivet av Jinora: Skrivet av Måntass: :O När jag loggade in hade jag 22 ugglor! Och 119 Bevakade inlägg :OO När var senaste gången du loggade in Hilmis? O.o I Torsdags ^^ Jaaasååå Muggas kracshade häromdan och sen så blev det så för alla Konstigt ![]()
30 okt, 2012 12:08 |
|
Neeyum
Elev |
30 okt, 2012 12:08 |
|
Pixie
Elev |
30 okt, 2012 12:10 |
|
Obliviate_
Elev |
Srsly. Ni kan inte bara ringa en gång o sen inte ringa igen?! Inte kan jag ringa upp heller. aah!
30 okt, 2012 12:11 |
|
Jinora
Elev |
Kan någon snälla förklara för mig hur det kommer sig att jag förstår vad ni pratar om? o.o
30 okt, 2012 12:19 |
|
JosefinFini
Elev |
Skrivet av HannaPanna: Skrivet av JosefinFini: Skrivet av HannaPanna: SRSLY DU ÄR BÄST OCH JAG KAN INTE SLUTA LYSSNA PÅ DIG. GOSH. Åh vad fin du är!! ♥ aww, nej du ♥ Jooo du! ![]()
30 okt, 2012 12:20 |
|
LunaLovegood1
Elev |
Skrivet av JosefinFini: Skrivet av HannaPanna: Skrivet av JosefinFini: Skrivet av HannaPanna: SRSLY DU ÄR BÄST OCH JAG KAN INTE SLUTA LYSSNA PÅ DIG. GOSH. Åh vad fin du är!! ♥ aww, nej du ♥ Jooo du! ni är! ♥
30 okt, 2012 12:20 |
|
The Noble Lion
Elev |
Skrivet av Måntass: Skrivet av The Noble Lion: Skrivet av Måntass: :O När jag loggade in hade jag 22 ugglor! Och 119 Bevakade inlägg :OO Oj herre gud, det måste vara länge sedan du var inne! Naj! I Torsdag! Låter som ni har vart aktiva HAhaha lite kanske
30 okt, 2012 12:22 |
|
JosefinFini
Elev |
Skrivet av LunaLovegood1: Skrivet av JosefinFini: Skrivet av HannaPanna: Skrivet av JosefinFini: Skrivet av HannaPanna: SRSLY DU ÄR BÄST OCH JAG KAN INTE SLUTA LYSSNA PÅ DIG. GOSH. Åh vad fin du är!! ♥ aww, nej du ♥ Jooo du! ni är! ♥ Ni är ♥ ![]()
30 okt, 2012 12:23 |
Du får inte svara på den här tråden.













Mugglarportalen