@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Kintsugi
Prefekt |
banta till skräckfilm och shoppa dig till ett längre liv.
...jag börjar undra vad det är för idioter som skriver/hittar på skiten. Hahah roligt är väl att man talar för att julhandeln kommer vara sämre än tidigare år - trendbrott sedan 1995. Men med en sådan här notis kanske julhandeln går sätter nya skyhöga rekord? ;D ![]() ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 30 okt, 2012 11:40 |
|
The Noble Lion
Elev |
Skrivet av Måntass: :O När jag loggade in hade jag 22 ugglor! Och 119 Bevakade inlägg :OO Oj herre gud, det måste vara länge sedan du var inne!
30 okt, 2012 11:42 |
|
JosefinFini
Elev |
Skrivet av HannaPanna: SRSLY DU ÄR BÄST OCH JAG KAN INTE SLUTA LYSSNA PÅ DIG. GOSH. Åh vad fin du är!! ♥ ![]()
30 okt, 2012 11:52 |
|
Måntass
Elev |
Skrivet av Jinora: Skrivet av Måntass: :O När jag loggade in hade jag 22 ugglor! Och 119 Bevakade inlägg :OO När var senaste gången du loggade in Hilmis? O.o I Torsdags ^^ ![]()
30 okt, 2012 11:58 |
|
MissLollo
Elev |
30 okt, 2012 11:58 |
|
HannaPanna
Elev |
Skrivet av JosefinFini: Skrivet av HannaPanna: SRSLY DU ÄR BÄST OCH JAG KAN INTE SLUTA LYSSNA PÅ DIG. GOSH. Åh vad fin du är!! ♥ aww, nej du ♥
30 okt, 2012 11:59 |
|
MissLollo
Elev |
30 okt, 2012 12:03 |
|
Måntass
Elev |
Skrivet av The Noble Lion: Skrivet av Måntass: :O När jag loggade in hade jag 22 ugglor! Och 119 Bevakade inlägg :OO Oj herre gud, det måste vara länge sedan du var inne! Naj! I Torsdag! Låter som ni har vart aktiva ![]()
30 okt, 2012 12:03 |
|
Neeyum
Elev |
Skrivet av Lucy och Rose: och jag älskar Nutella♥ nej jag bara skoja. Jag älskar Neeyum. Hon är som en storasyster för mig♥ Jag vet inte vad jag skulle göra utan henne. Hon är bara helt underbartsötochsnällochroligochsupergulligochjagälskarhennemedhelamitthjärta♥ min lillasyster♥ jag älskar dig 30 okt, 2012 12:04 |
|
Jinora
Elev |
Skrivet av Måntass: Skrivet av Jinora: Skrivet av Måntass: :O När jag loggade in hade jag 22 ugglor! Och 119 Bevakade inlägg :OO När var senaste gången du loggade in Hilmis? O.o I Torsdags ^^ Jaaasååå Muggas kracshade häromdan och sen så blev det så för alla 30 okt, 2012 12:04 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen