Kväll/Natt tråden!
Forum > Off Topic > Kväll/Natt tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Dini99
Elev |
Yup ^^ Btw, Hellu! ♥ Någon som har något att berätta om sitt liv? : P ♥ Mitt liv är bara sjukt. Förjävligt, rättare sagt. "What do you mean? Do you wish me a good morning, or mean that it is a good morning whether I want it or not; or that you feel good on this morning; or that it is a morning to be good on?" 16 jan, 2012 20:12 |
|
inging
Elev |
17 jan, 2012 00:58 |
|
Borttagen
|
Två frågor:
HUR kunde jag missa denna åwsum tråd? C; Och, är det NÅGON liten nattnänniska som vill rolla med mig? På nätterna har jag inget att göra så jag rollar med mig själv men det är lite tråkigt om du fattar...? NEJ VÄNTA!Det där var tre frågor! Aja, svara bara på dom två första då xD 17 jan, 2012 03:44 |
|
Prue
Elev |
Jag önskar jag hade kakor eller något sånt "onyttigt" hemma. Hade tänkt belöna mig själv med det idag men tyckte det var en dålig idé när jag stod utanför affären.
Gissa om jag ångrar mig nu? 18 jan, 2012 01:33 |
|
Savi
Elev |
Wihu, man kan väl officiellt säga att det är kväll nu då, wihu. Godmorgon Sverige hellu Glee på FOX!
18 jan, 2012 05:02 |
|
Borttagen
|
Någon vaken?^^ Jag har tråkigt.
20 jan, 2012 00:13 |
LucyMalfoy
Elev |
Hej!!
Jag lever mitt liv 402 meter i taget. 20 jan, 2012 20:45 |
|
Amortentia
Elev |
20 jan, 2012 20:47 |
LucyMalfoy
Elev |
Jag försöker förtänga min migrän som jag haft konstant i 10 dagar nu.
Jag lever mitt liv 402 meter i taget. 20 jan, 2012 20:48 |
|
Amortentia
Elev |
20 jan, 2012 20:49 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen