Skriva av sig-tråden
Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
melle-hjrta
Elev |
Jag fattar inte vad det är som händer. Jag fattar inte vad det är du vill. Jag fattar inte ens vad det är jag vill.
4 feb, 2013 21:27 |
|
moaskywalkr
Elev |
ni vet den där känslan när man inser att det inte finns en kotte på jorden som faktiskt orkar ta ansvar för ens liv när det egentligen borde finnas flera kottar som gör det
mmm ja älskar den känslan♥ LunaLovegood1: vrf så illa att fylla 13? =/ och nationella proven är inte viktiga hun, ta bara ett djupt andetag och gör ditt bästa ~ (de är alltid mycket lättare än man tror) 4 feb, 2013 21:36 |
|
LunaLovegood1
Elev |
moaskywalkr nej absolut inget alls, det ska bli kul, men samtidigt blir det liksom: jag vill inte!!!!!!
fast iofs så är det väl som att allt går så snabbt och det känns verkligen som "life's too short to even care at all" (obs jag bryr mig obs) haha
4 feb, 2013 21:46 |
|
hyperion
Elev |
Skrivet av LunaLovegood1: moaskywalkr nej absolut inget alls, det ska bli kul, men samtidigt blir det liksom: jag vill inte!!!!!! fast iofs så är det väl som att allt går så snabbt och det känns verkligen som "life's too short to even care at all" (obs jag bryr mig obs) haha ÅH TRETTON ♥♥ Du är ju bara barnet ju. Typ. Själv blir jag 18, tyckte nyss jag blev 8... ![]()
4 feb, 2013 21:53 |
|
moaskywalkr
Elev |
LunaLovegood1 känner lite samma inför att fylla 15 tbh
sedan jag var 10 har jag planerat allt jag ska hinna göra innan jag fyller femton och nu känner jag bara NEJ DET KOMMER INTE GÅ SRY DEN YNGRE VERSIONEN AV MIG 4 feb, 2013 21:54 |
|
twisted
Elev |
hyperion, know that feeling. Har typ ålderskris av att bli myndig i år. Vart tog min barndom vägen liksom?
What have I become, my sweetest friend. Everyone I know goes away in the end. And you could have it all. My empire of dirt. I will let you down. I will make you hurt. If I could start again. A million miles away. 4 feb, 2013 22:00 |
|
Borttagen
|
Skrivet av twisted: hyperion, know that feeling. Har typ ålderskris av att bli myndig i år. Vart tog min barndom vägen liksom? Känner samma. Ju mer upptagen man blir av alla måsten desto mer försvinner tiden bara i väg. Jag kan ärligt talat säga att jag ofta känner mig som ett barn inombords men utåt sätt förväntas jag vara vuxen och med det följer ansvar. Som att vara fångad i en vuxen kropp och inte få utlopp för allt man skulle vilja göra.. 4 feb, 2013 22:26 |
|
Borttagen
|
Spoiler: Tryck här för att visa! 5 feb, 2013 14:08 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Uggla? ♥Spoiler: Tryck här för att visa! 5 feb, 2013 14:11 |
|
Borttagen
|
Jag har aldrig varit menad att leva lyckligt. Jag har aldrig varit mennad att leva hela livet. Jag vet nu att jag kommer dö ung, för det var så det mennades. jag har bara blivit skapt för att plågas.
5 feb, 2013 19:19 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen