vad gör du just NU?
Forum > Off Topic > vad gör du just NU?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Sitter i skolan och gör inget. Ska rita är det tänkt.
9 dec, 2011 14:05 |
|
Borttagen
|
Lyssnar på Michael Jackson
9 dec, 2011 14:07 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Lyssnar på Michael Jackson Bra där 9 dec, 2011 14:08 |
|
vevve_puff
Elev |
gör prutt ljud med min mun
Tjola tjena alla mugglisar! :* Ni är bäst jag älskar er av hela mitt hjärta<3 9 dec, 2011 15:28 |
|
Ida S
Lärare |
Jag är utelåst... Fast jag har katten här hos mig :'
"we live together, and harry does all the cooking." 9 dec, 2011 15:31 |
|
Borttagen
|
9 dec, 2011 15:37 |
|
Solkatten
Elev |
Lyssnar på låtar (just nu Fairytale) och sjunger med ♥ Samtidigt som jag lyssnar på blåsten utanför. Det låser något otroligt o_O
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 9 dec, 2011 16:13 |
|
Bellow
Elev |
sitter vid datorn och tittar på tv. ^^ tönt..
Join The Dark Side. NOW! ♆ 9 dec, 2011 16:23 |
|
Borttagen
|
Lyssnar på musik (även om spotifylistorna är nästan helt tomma) och sitter här
9 dec, 2011 17:05 |
|
Borttagen
|
Spelar Temple run 8D
9 dec, 2011 17:07 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen