My Little Pony: Friendship Is Magic
Forum > Off Topic > My Little Pony: Friendship Is Magic
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
M4L13
Elev |
Skrivet av Ollis100: Skrivet av M4L13: Kan jag få fråga Ollis100 hur och var och stuff hon gjorde sin cutiemark? owo *leidiot* Man kan väl göra ett i vilket ritprogram som helst? lol, jag e dålig xd
15 aug, 2012 18:53 |
|
Borttagen
|
15 aug, 2012 21:23 |
|
Ollis100
Elev |
*Not sure if to say "Tack" or "Varsågod"* hej 15 aug, 2012 21:48 |
|
Borttagen
|
15 aug, 2012 22:03 |
|
Ollis100
Elev |
Skrivet av Borttagen: det här är jag ._. mitt märke är för att jag är jord och vatten alltså en lotus Celestia and Luna are royal ponies who raise the sun and the moon, plus they're over 1000 years old. Unless your pony can somehow equal or top that, you only have 3 choices: earth pony, pegasus pony or unicorn pony. Take your pick. -MizuTakishima på DeviantART Och jag håller helt med henne hej 15 aug, 2012 22:12 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ollis100: men jag är gud ._.Skrivet av Borttagen: det här är jag ._. mitt märke är för att jag är jord och vatten alltså en lotus Celestia and Luna are royal ponies who raise the sun and the moon, plus they're over 1000 years old. Unless your pony can somehow equal or top that, you only have 3 choices: earth pony, pegasus pony or unicorn pony. Take your pick. -MizuTakishima på DeviantART Och jag håller helt med henne 15 aug, 2012 22:13 |
|
M4L13
Elev |
Yeah,man
jag gjorde en ny ponyme och en till Knizzlare c: ![]() this is me... ![]() und this is Knizzlare 83 senare ska jag lägga upp lite bilder jag målat -w-
15 aug, 2012 22:14 |
|
Borttagen
|
15 aug, 2012 22:18 |
|
Miss_Green
Elev |
16 aug, 2012 07:57 |
|
ernin
Elev |
Skrivet av Borttagen: ^Ja, det gör det extra roligt att rita oss! Ska rita en till bild snart... Nå´n som vill vara med på bilden? Jag vill vara med! ![]()
16 aug, 2012 09:51 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen