If the stars keep shining [Sv]
Forum > Fanfiction > If the stars keep shining [Sv]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Salazar1
Elev |
Vilken av sakerna? Att kärlek är underbart, kapitetlena eller båda delarna??
Slytherin Pride 27 sep, 2011 18:32 |
|
Tonks-nea1
Elev |
27 sep, 2011 19:00 |
|
Borttagen
|
älskar det!
27 sep, 2011 19:39 |
|
mugglis1
Elev |
me like, jättebra mer
Gryffindor <3 27 sep, 2011 21:24 |
|
MayoGryffindor
Elev |
Yay ! Lucky George that he have Angelina ;D
"She's buying the stairway to heaven" 27 sep, 2011 23:19 |
|
Mrs Malfoy
Elev |
Skrivet av Salazar1: Vilken av sakerna? Att kärlek är underbart, kapitetlena eller båda delarna?? Både och!!!!!♥ Hej om du vill bli släkt med mig så kan du skicka en uggla!!! håller på med ett släktträd!!!<3 PS. Jag har ett rollspel som heter: Rollspel Marodörernas tid! 28 sep, 2011 07:05 |
|
lillalollo
Elev |
VIKTIGT:
Okej. Jag har funderat lite, och tycker att ni ska få välja mellan tre saker. a) Ska jag avsluta denna fanfic här. Skriva en epilog och det är allt? b) Ska jag fortsätta skriva om åren som kommer, och sedan gå över till att skriva mer i Rose och Hugos perspektiv?(Då kommer jag hoppa fram några år snart) c) Ska jag avsluta den här fanficen och göra en uppföljare? Jag kan tänka mig att göra alla dessa altenativ. Men vill veta vad ni tycker. (Det är inte säkert att jag gör det ni vill) "Hogwarts will always be there to welcome you home" - J.K Rowling 29 sep, 2011 16:38
Detta inlägg ändrades senast 2011-09-29 kl. 16:46
|
|
Zia
Elev |
29 sep, 2011 16:41
Detta inlägg ändrades senast 2011-09-29 kl. 16:42
|
|
linnvendela
Elev |
^ Tycker samma!='
Jaha. 29 sep, 2011 16:42 |
|
jullanbrullan19
Elev |
Jag med!
23 september <3 29 sep, 2011 16:53 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen