Chatttråd :] ♥
Forum > Off Topic > Chatttråd :] ♥
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
ninja
Elev |
Är alltså Gryffindorare nu för tiden, känns faktiskt trevligt
27 aug, 2011 13:56 |
|
expelliarmus
Elev |
27 aug, 2011 14:39 |
|
Borttagen
|
Okej guys ville bara säga att jag har köpt en ASSKÖN skjorta för 140 kronor. Den kostade 600 från början. Det var rea, och sen hade gubben ingen bra växel, så jag fick den mycket billigare! Carlings. ♥
27 aug, 2011 14:41 |
|
ninja
Elev |
Jag tänker nog göra testet igen sen i Oktober och se hur det blir då... Känner mig inte helt övertygad just nu ;o
27 aug, 2011 14:41 |
|
expelliarmus
Elev |
Skrivet av ninja: Jag tänker nog göra testet igen sen i Oktober och se hur det blir då... Känner mig inte helt övertygad just nu ;o me2
27 aug, 2011 14:46 |
|
ninja
Elev |
Skrivet av expelliarmus: Skrivet av ninja: Jag tänker nog göra testet igen sen i Oktober och se hur det blir då... Känner mig inte helt övertygad just nu ;o me2 Låter bra (Y) 27 aug, 2011 14:47 |
|
Parseltongue
Elev |
27 aug, 2011 16:19 |
|
Borttagen
|
alla mina kompisar dissar mig på myspace ;o
28 aug, 2011 13:08 |
|
Celebikai
Elev |
TÄNK OM JAG INTE BLIR HUFFLEPUFFARE PÅ POTTERMORE???!!!! TT____TT
Jag ska lugna ner mig nu med tumblr x3 ![]()
28 aug, 2011 15:45 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Celebikai: TÄNK OM JAG INTE BLIR HUFFLEPUFFARE PÅ POTTERMORE???!!!! TT____TT Jag ska lugna ner mig nu med tumblr x3 Då är du fortfarande Hufflare här, och innerst inne 28 aug, 2011 15:47 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen