(PM)Albus Potter
Forum > Fanfiction > (PM)Albus Potter
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
nilla10
Elev |
nej du är INTE bäst.
hej hej! :) 13 aug, 2011 20:23 |
|
Vendela
Elev |
tsss
ALLA VET INNERST INNE att jag kommer regera över världen år 2023 du får vara min högt betalade assistent som regerar över delarna jag inte orkar bry mig om Böcker. Böcker. Böcker! 13 aug, 2011 20:24 |
|
nilla10
Elev |
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
hej hej! :) 13 aug, 2011 20:26 |
|
Vendela
Elev |
du och mican00 får dela på en tusen miljarders fantastiljoner lön varje månad
Böcker. Böcker. Böcker! 13 aug, 2011 20:28 |
|
mican00
Elev |
hmpf!
om det kommer ta så långt tid för dig innan du regerar över världen, så kommer det vara försent innan du ens försökt, ta över! JAG kommer regera över världen i morgon! åh just det... jag gör det ju redan! ![]()
13 aug, 2011 20:28 |
|
Vendela
Elev |
eh alltså jag menade till universums kant (HEEEELA VÄRLDEN) nu regerar jag bara i vintergatan och lite utanför, fast kanske jag kan korta det till 2013 wohahahahaha
Böcker. Böcker. Böcker! 13 aug, 2011 20:31 |
|
nilla10
Elev |
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
hej hej! :) 13 aug, 2011 20:45 |
|
Vendela
Elev |
haha så himla bra världen kommer bli då
Böcker. Böcker. Böcker! 13 aug, 2011 20:46 |
|
nilla10
Elev |
japp det kommer den.
hej hej! :) 13 aug, 2011 20:48 |
|
Vendela
Elev |
haha
Böcker. Böcker. Böcker! 13 aug, 2011 20:50 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen