Harry Potter Roll [PRIVAT Missy The Timelady & Zora]
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Harry Potter Roll [PRIVAT Missy The Timelady & Zora]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Zora
Elev |
Jack log mjukt till och gick med Calrias lugnt
-du jag bad dig ta pokalen för jag visste jag e fast och du skulel vinna sa han mjukt Lovsia log till och kollade på Chord snabbt sen rakt fram -en sak vi håller oss i lugn sen sa hon nu älrligt till honom och krmaade försktigt hana hnd ![]()
22 jul, 2016 20:26 |
|
Missy The Timelady
Elev |
Clarisa nickade.
"Vet inte vad jag ska göra i gengäld", sa hon. Chord log mot henne. Dem kom in i salen och alla jublade. ![]()
22 jul, 2016 20:30 |
|
Zora
Elev |
Jack log till
-att bara njuta av segen och jag får en dans med dig sa han direkt och flianr emot henne. Lovisa log till och kädne sig så trygg hos Chord och var glad att ALLT var klart. ![]()
22 jul, 2016 20:31 |
|
Missy The Timelady
Elev |
Clarisa nickade åt honom fortfarande med ett leende.
"Min blomma, vill du ta en dans?" frågade Chord med ett flin. ![]()
22 jul, 2016 20:34 |
|
Zora
Elev |
Jak log itll
-du kan genhälda dansne nu sa han arigto ch såg på henne Lovisa kolalde på Chord och sken ärlgit upp -såklart jag vill, sötnos sa hon och log. -akta bara knyta denna klänninge var inte det lättaste så pilla inte på den rosseten sa hon ![]()
22 jul, 2016 20:36 |
|
Missy The Timelady
Elev |
22 jul, 2016 20:37 |
|
Zora
Elev |
Lovisa njöt älrigt av får vara nära Chord och tänker lite
-varför avbröt du egentligen? frågade hon nu och såg in i sin pojkväns ögon, han var lägnre men inget som hon bryr sig okm Jack flinar -ärligt kommer skana det här stället sa han ![]()
22 jul, 2016 20:38 |
|
Missy The Timelady
Elev |
"Det är lite pinsamt att säga här", sa han.
"Jag med", svaraade Clarisa. "Och vi har inte varit här lika länge som sjuorna här..." ![]()
22 jul, 2016 20:40 |
|
Zora
Elev |
Lovisa såg p åhonom
-kan ud berätta kanske sen? frågade ohn mjukt och log Jack kolaldep å henne -nej precis, menar fattar varför folk ärlgit säger de skanar sina skolor, visst min skola i irland e underbar men hogwerts e mer mysig sahan ![]()
22 jul, 2016 20:42 |
|
Missy The Timelady
Elev |
22 jul, 2016 20:42 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Harry Potter Roll [PRIVAT Missy The Timelady & Zora]
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen