the new school Dimond high
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> the new school Dimond high
|
Borttagen
|
" Du bör vila vill inte vara mer om mer blod när jag är hungrig " sa Isac och såg på Cisco.
14 nov, 2015 17:18
|
|
Borttagen
|
"åh okej" sa Cisco med en suck. Han visste att det var lika bra att inte göra någonting.
14 nov, 2015 17:19
|
|
Borttagen
|
" Kommer snart ska fixa mat " sa Isac och gick till sitt rum.
14 nov, 2015 17:22
|
|
Borttagen
|
Theodore var för tillfället inte i rummet.
14 nov, 2015 17:22
|
|
Borttagen
|
Isac suckade besiket men tog en blodpåse och drack ur den.
14 nov, 2015 17:24
|
|
Borttagen
|
Theodore gick då in i rummet och stirrade på Isac.
"um..." sa Theodore och backade ur rummet och stängde dörren efter sig.
14 nov, 2015 17:26
|
|
Borttagen
|
Isac drack upp utan att märka Theodore han såg sen mot dörren
" Theodore? " frågade Isac
14 nov, 2015 17:27
|
|
Borttagen
|
Theodore backade fortfarande ifrån rummet.
"Vad sjutton höll han på med?"frågade Theodore sig själv nervöst.
14 nov, 2015 17:29
|
|
Borttagen
|
Isac öppnade dörren och såg på theo men gick iväg han ville inte skrämma theo hans mumsbit.
14 nov, 2015 17:42
|
|
Borttagen
|
Theodore skakade lite på huvudet.
"ja måste ha sett i syne...jag är bara trött det är allt" sa Theodore till sig själv.
14 nov, 2015 17:43
|
Du får inte svara på den här tråden.