D.A:s rollspel
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > D.A:s rollspel
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Shadow of hope
Elev |
"Hermione är borta" sa jag och kollade up på henne. "Det här är Draco min...." Sa jag och rodnade lite lätt, jag visste inte vad vi var riktigt så jag stannade.
"Du är bara stressad, Draco" sa jag och kollade på honom lite rädd att han skulle göra något som han senare skulle ångra.
25 okt, 2015 15:05 |
|
Borttagen
|
Jag lutade huvudet mot Joe.
"Jag borde försvinna. Alla skulle klara sig utan mig," sa jag och blundade, det gjorde ont att titta. 25 okt, 2015 15:10 |
|
Shadow of hope
Elev |
"Nej, vi alla behöver varandra!" Sa jag och tittade ner på honom rädd att han skulle lämna mig. Jag suckade lite tyst, "det var nog precis så där som Hermione tänkte o-och se h-ur det bl-blev" sa jag och kramade honom lite hårdare för att jag inte ville att han skulle gå.
25 okt, 2015 15:14 |
|
Borttagen
|
jag var tyst ett tag.
"jag är trött," sa jag tyst och önskade att jag låg i min säng på hogwarts. 25 okt, 2015 15:28 |
|
Shadow of hope
Elev |
Jag kollade ner på honom och släppte honom. "Godnatt..." Sa jag och kollade upp på Willow. Jag klappade marken bredvid mig för att visa att hon kunde sitta där och kollade ner på Draco lite oroligt.
25 okt, 2015 15:41 |
|
Borttagen
|
jag somnade på en gång och jag behövde verkligen sova.
fast egentligen borde jag vara vaken och leta efter hermione, men jag var ju en dålig bror, och jag accepterade det. 25 okt, 2015 16:49 |
|
HeddaLightowl
Elev |
Joe klappade på marken brevid sig för att visa att jag kunde skulle lägga mig. Jag gjorde det. Det var fridfullt att bara ligga där på ängen. "Det är verkligen skönt att se dig igen Joe" sa jag och blundade. Innan jag visste ordet av det hade jag somnat
Hedda Lightowl 25 okt, 2015 17:55 |
|
Shadow of hope
Elev |
"Det är skönt att se dig också" sa jag men när jag kollade på henne så hade hon redan somnat. Jag log ett ledsamt leende och kollade runt på ängen för att se om någon annan kommit tillbaks än men jag kunde inte se någon. Jag suckade och la mig ner ordentligt bredvid Draco.
25 okt, 2015 18:03 |
|
Borttagen
|
jag drömde typ inte något, det kändes bara som att jag var död.
jag vände på mig och la en arm runt joe i sömnen. 25 okt, 2015 18:11 |
|
Shadow of hope
Elev |
Jag log i sömnen när jag kände Dracos arm. Jag drömde om när jag och Draco först blivit vänner, innan det första kriget. Det kändes så himla längesedan.
25 okt, 2015 18:32 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen