Öppet Rollspel
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Öppet Rollspel
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Queen Boo
Elev |
"Oj..." sa jag, men jag visste precis vad jag skulle göra
jag är jättecoolig älska mig plz 29 maj, 2014 23:34 |
|
Borttagen
|
- Jag har förlorat mina bästisar, sa jag tyst.
29 maj, 2014 23:35 |
|
Queen Boo
Elev |
"Jag måste gå" sa jag och reste mig upp
jag är jättecoolig älska mig plz 29 maj, 2014 23:43 |
|
Borttagen
|
Jag ställde mig upp.
- Okej ses, sa jag och pussade honom hejdå. 29 maj, 2014 23:43 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag sprang in i slottet
jag är jättecoolig älska mig plz 29 maj, 2014 23:47 |
|
Borttagen
|
Jag doppade handen i sjön.
29 maj, 2014 23:47 |
|
Queen Boo
Elev |
Tog upp en extra biljett ur min koffert och gick till gryffindors uppehållsrum
jag är jättecoolig älska mig plz 30 maj, 2014 00:02 |
|
Borttagen
|
Jag gick sakta upp till slottet.
30 maj, 2014 07:54 |
|
Queen Boo
Elev |
Där utanför såg jag Hermione och Ginny
jag är jättecoolig älska mig plz 30 maj, 2014 07:58 |
|
Lele
Elev |
30 maj, 2014 08:01 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen