PrS :D
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> PrS :D
|
Borttagen
|
Jag log och tog Elaines hand.
1 maj, 2014 22:54
|
|
Borttagen
|
Bussen körde iväg. Jag lutade mig mot Clark och suckade lyckligt.
1 maj, 2014 22:55
|
|
Borttagen
|
1 maj, 2014 22:56
|
|
Borttagen
|
Bussen stannade vid busstationen utanför mitt hus och jag reste mig.
1 maj, 2014 22:58
|
|
Borttagen
|
1 maj, 2014 22:59
|
|
Borttagen
|
Jag betalade och klev av.
1 maj, 2014 23:02
|
|
Borttagen
|
Jag snubblade när jag klev av och föll framåt. Jag slog upp hakan.
1 maj, 2014 23:07
|
|
Borttagen
|
Bussen körde iväg.
- Gick det bra?, frågade jag oroligt och hukade mig ner brevid Clark.
1 maj, 2014 23:10
|
|
Borttagen
|
Jag reste mig upp. Det forsade blod från min haka.
-J..jadå, sa jag
1 maj, 2014 23:13
|
|
Borttagen
|
Jag skakade på huvudet.
- Nej, det gjorde det inte, sade jag och såg på såret Clark hade fått på hakan. Det var ganska djupt, men inte så att det borde sys iallafall.
- Kom, sade jag och drog med mig Clark in. Vi var ensamma.
1 maj, 2014 23:16
|
Du får inte svara på den här tråden.