Roll mellan Justme! och ErisedStone :)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Roll mellan Justme! och ErisedStone :)
|
Borttagen
|
18 nov, 2013 17:36
|
|
Borttagen
|
Jag rycker på axlarna.
"Vet inte"
18 nov, 2013 17:37
|
|
Borttagen
|
Mamma kommer in i rummet och ställer två lådor vid dörröppningen.
18 nov, 2013 17:45
|
|
Borttagen
|
"Jo, jag måste fortsätta packa upp nu" säger jag med en suck.
18 nov, 2013 17:46
|
|
Borttagen
|
Jag nickar och reser mig.
- Ses. Sade jag och sprang in på mitt rum.
18 nov, 2013 17:50
|
|
Borttagen
|
"Mm" säger jag lite efter.
Jag börjar med att bygga ihop mitt skrivbord som var i tusentals delar. Jag får klura länge, men tillslut får jag ihop det.
18 nov, 2013 17:52
|
|
Borttagen
|
Jag tar fram min dagbok och börjar skriva.
18 nov, 2013 17:54
|
|
Borttagen
|
Jag lägger ut en stor matta vid sängen, sedan sätter jag mig ner.
18 nov, 2013 17:56
|
|
Borttagen
|
Jag suckar och slänger ifrån mig dagboken då jag skrivt ngra sidor.
18 nov, 2013 18:07
|
|
Borttagen
|
När jag packat upp det mesta går jag till Cassandra och knackar på hennes dörr.
18 nov, 2013 18:09
|
Du får inte svara på den här tråden.