(PRS) Mellan Queen Boo och fashion7
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > (PRS) Mellan Queen Boo och fashion7
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Någon kastades mot mig och jag svimmade av slaget.
29 sep, 2013 14:21 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag tog hans hand
jag är jättecoolig älska mig plz 29 sep, 2013 14:29 |
|
Borttagen
|
Erik låg avsvimmad på mig, som också hade svimmat.
29 sep, 2013 14:55 |
|
Queen Boo
Elev |
"Vem var det? " mumlade jag. "Erik. Han kan knappt dtå upp, han ramlade på henne"
jag är jättecoolig älska mig plz 29 sep, 2013 15:22 |
|
Borttagen
|
Jag vaknade och stönade av smärta,
- Aj! viskade jag 29 sep, 2013 15:26 |
|
Queen Boo
Elev |
"Hur gick det? "
jag är jättecoolig älska mig plz 29 sep, 2013 15:31 |
|
Borttagen
|
- AJ! stönade jag igen,
- Jag vet inte vem eller vad det är, men det är för tungt för att jag ska få bort det½ 29 sep, 2013 15:32 |
|
Queen Boo
Elev |
"Det är Erik" jag reste mig och tog tag i Eriks arm.
jag är jättecoolig älska mig plz 29 sep, 2013 15:49 |
|
Borttagen
|
- Och det är? frågade jag förvirrat.
29 sep, 2013 15:50 |
|
Queen Boo
Elev |
"Herregud!"
jag är jättecoolig älska mig plz 29 sep, 2013 15:51 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > (PRS) Mellan Queen Boo och fashion7
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen