LotR (Privat)
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > LotR (Privat)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Vildvittra
Elev |
Keya nickade, att prata hade de verkligen svårt för. " Vi går tillbaka." mumlar hon kanske han skulle finna mer nöje där.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 24 nov, 2013 00:43 |
|
flyttnyckeln.
Elev |
Han kastade en snabb blick över axeln. "Visst", sade han. "Det kan vi göra om du vill"
Hola, Mishamigos! 24 nov, 2013 00:55 |
|
Vildvittra
Elev |
Keya ryckte på axlarna Men de gick tillbaka, hon var inget bra sällskap det viste hon.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 24 nov, 2013 01:00 |
|
flyttnyckeln.
Elev |
"Vi borde verkligen hitta något att prata om tills vi beger oss ut igen", tyckte han. "Annars kommer det bli väldigt tyst de kommande dagarna." Han sparkade iväg en sten med foten och tittade på henne.
Hola, Mishamigos! 24 nov, 2013 23:17 |
|
Vildvittra
Elev |
"Som en lista att bocka av?" flinade hon lätt. Han hade fått henne att le med och inte skygga undan för beröring.
"Banner, jag vet att jag inte är något bra sällskap." säger hon allvarligt. "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 24 nov, 2013 23:29 |
|
flyttnyckeln.
Elev |
Han skrattade muntert innan hennes sista mening fick honom att tystna. "Inte något bra sällskap?", stötte han ut. "Tvärtom, du är ett väldigt bra umgänge. Väldigt trevlig, väldigt rolig.", försvarade han hennes pik på sig själv.
Hola, Mishamigos! 25 nov, 2013 00:29 |
|
Vildvittra
Elev |
"Tycker du?" Keya var tveksam, hur kunde han tycka så?
"Men jag pratar inte mycket, skrattar dåligt och är rädd för beröring." hon mötte nu hans blick, det hade blivit bättre, men hon var inte som andra kvinnor. "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 25 nov, 2013 00:33 |
|
flyttnyckeln.
Elev |
"Som du kanske har märkt är jag inte heller vidare bra på att prata. Och du har ett väldigt sött skratt, om du frågar mig", fortsatte han envist.
Hola, Mishamigos! 25 nov, 2013 00:44 |
|
Vildvittra
Elev |
"Jag har märkt det." ler Keya svagt, Hans ord kanske var sanna? "Får börja att, skratta mer då." ler hon mer och sakta tar hon åter frivilligt Hans hand i sin.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 25 nov, 2013 00:46 |
|
flyttnyckeln.
Elev |
"Hur som helst", börjar han och log åt henne. "kommer vi dö av att inte göra något de här dagarna om vi inte hittar på något"
Hola, Mishamigos! 25 nov, 2013 09:43 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen