Star Trek [PRS] Dragon Fantasy &Scorpius-Hyperion-Malfoy
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Star Trek [PRS] Dragon Fantasy &Scorpius-Hyperion-Malfoy
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
"Det är väl bra att veta." säger han och nickar. "Jag? antar att jag gillar dig, du är inte riktigt som dom andra." säger han ärligt.
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 11 jun, 2013 23:02 |
|
Vildvittra
Elev |
Hon ler mot honom, "Som dem andra?" säger hon frågande.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 11 jun, 2013 23:05 |
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
"Så..konstig är du inte, så inte som dom." säger han ingen och fortsätter att äta.
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 11 jun, 2013 23:07 |
|
Vildvittra
Elev |
Hon skrattar även om hon inte fattar vad han menar, "Konstig, vad har du legat med för folk?" frågar hon roat.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 11 jun, 2013 23:09 |
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
"Det tänker jag inte svara på." ler han och äter.
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 11 jun, 2013 23:09 |
|
Vildvittra
Elev |
"Gör inte det då." flinar hon lite, men är nyfiken fast hon döljer det.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 11 jun, 2013 23:12 |
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
"Jag ska inte." svarar han med en lite road röst.
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 11 jun, 2013 23:15 |
|
Vildvittra
Elev |
Hon bara himlar med ögonen åt honom, vad han var jobbig ibland. Men samtidigt behövde han inte berätta allt heller bara för den sakens skull.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 11 jun, 2013 23:35 |
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
D'Tan äter klart och väntar på henne. "Betazoids är intressanta, har dom inte nakna ceremonier?" frågar han
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 11 jun, 2013 23:36 |
|
Vildvittra
Elev |
"Va?" säger hon undrade och ser på honom, "Jag är människa, har aldrig levt på deras planet med deras seder." sa hon och ryckte på axlarna.
(Har de? Är inne på mobilen nu och kan inte läsa om dem xD) "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 11 jun, 2013 23:40 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Star Trek [PRS] Dragon Fantasy &Scorpius-Hyperion-Malfoy
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen