ÖREBRO TRÄF
Forum > Off Topic > ÖREBRO TRÄF
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
EMELESEL
Elev |
Bra!
7 jun, 2011 16:40 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Skrivet av jan: Skrivet av EMELESEL: Skrivet av Nymfadora Tonks: Skrivet av Katla: Jag vill se i 2D....Om det är första gången jag ser den det vill säga. Annars ser jag den gärna i 3D. jag vill också se den i 2D för anars finns risk för ilarmående Mådde du illa när vi såg Narnia? Det var ju 3d..Föresten, är alla med på engelskt tal? Annars kommer jag att dö.. Inte Engelska varför?? ja emm jag mådde lite dåligt på narnia jag vill ha på engelska för anars så tror jag att både jag och dom flesta som kommer kommer att få uthärda en yterst svår tortyr 7 jun, 2011 19:07 |
|
Pixie
Elev |
Skrivet av Nymfadora Tonks: Skrivet av jan: Skrivet av EMELESEL: Skrivet av Nymfadora Tonks: Skrivet av Katla: Jag vill se i 2D....Om det är första gången jag ser den det vill säga. Annars ser jag den gärna i 3D. jag vill också se den i 2D för anars finns risk för ilarmående Mådde du illa när vi såg Narnia? Det var ju 3d..Föresten, är alla med på engelskt tal? Annars kommer jag att dö.. Inte Engelska varför?? ja emm jag mådde lite dåligt på narnia jag vill ha på engelska för anars så tror jag att både jag och dom flesta som kommer kommer att få uthärda en yterst svår tortyr Ja, risken finns att jag kommer ställa mig upp och härma hur dåligt harry låter då.
7 jun, 2011 20:03 |
|
.Ginny.
Elev |
7 jun, 2011 20:35 |
|
Pixie
Elev |
7 jun, 2011 20:38 |
|
Knizzlare
Elev |
7 jun, 2011 20:54 |
|
EMELESEL
Elev |
jan varför inte engelska? Det finns ju text, jag kan läsa åtr dig om du vill,haha
8 jun, 2011 15:34 |
|
Pixie
Elev |
Skrivet av EMELESEL: jan varför inte engelska? Det finns ju text, jag kan läsa åtr dig om du vill,haha Vi ser INTE dubbad! Det är ju DU som JAG ska sitta bredvid. Vem ska jag störa genom filmen annars?
8 jun, 2011 20:53 |
|
Katla
Elev |
Skrivet av EMELESEL: jan varför inte engelska? Det finns ju text, jag kan läsa åtr dig om du vill,haha Samma här, jag VÄGRAR se dubbat! ♏︎ 9 jun, 2011 14:51 |
|
jan
Elev |
jag förstår inte engelska
Jag tror livet är en dröm. Men vad händer den dagen du vaknar från denna dröm?
9 jun, 2011 15:58 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen