Glee
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lea Lovegood
Elev |
8 jan, 2012 19:57 |
|
Knizzlare
Elev |
Vet att jag redan frågat i denna tråd men jag vet inte var, inte ens ungefär och jag orkar inte gå igenom alla sidor så jag frågar igen: När och på vilken kanal går glee?
Håller i alla fall på att ladda ner första säsongen :3 ![]()
9 jan, 2012 05:48 |
|
childhoodlight
Elev |
9 jan, 2012 06:04 |
|
Knizzlare
Elev |
^ Ahaa, tack iaf!
![]()
9 jan, 2012 06:17 |
|
Borttagen
|
9 jan, 2012 08:12 |
|
EmahS
Elev |
^^ Det går på TV11 kl.20:00 på Onsdagar.
och på måndag nästa vecka så börjar TV4 sända repriser, och börjar med avsnitt 1, säsong 1 kl.17:00
9 jan, 2012 08:30 |
|
Knizzlare
Elev |
Tack! Skrivet av EmahS: ^^ Det går på TV11 kl.20:00 på Onsdagar. och på måndag nästa vecka så börjar TV4 sända repriser, och börjar med avsnitt 1, säsong 1 kl.17:00 Åh, vad bra att dom börjar sända repriser! Det ska jag kolla på! ![]()
9 jan, 2012 08:46 |
|
Borttagen
|
Jag önskar att man kunde tipsa RIB om nya idéer och låtar. Jag vill gärna höra Quinn ta på sig en The Supremes låt. Hon klarade You Keep Me Hangin' On bra och dom borde låta henne få sjunga Automatically Sunshine
http://www.youtube.com/watch?v=m2Oe9rI5Qfo Santana skulle kunna göra denna låt en succé hos Glee! http://www.youtube.com/watch?v=E5NWqLSsiXE 9 jan, 2012 11:21 |
|
Celebikai
Elev |
9 jan, 2012 15:22 |
|
Wingardium Leviosa
Elev |
9 jan, 2012 15:32 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen