Power (Ett rollspel för alla)
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Power (Ett rollspel för alla)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
AlexZz
Elev |
((Kan jag skicka in Ariana i rummet månntro? ._. As the frickin korp. XD (Ska passa på och mörda en planta nån gång, hon har ju skaffat ett rykte. ^^) ))
. .
1 aug, 2012 13:57 |
|
saganda
Elev |
((Det skulle ju få saker att hända i alla fall
Lyssna inte på det jag säger, ni kommer bli lika fördärvade som jag! STOLT MEDLEM I 000 1 aug, 2012 14:53 |
|
AlexZz
Elev |
(( Point.
Ariana fnyser. "Berätta då!" Skickar hon irriterat över. "Men stryk kontrollen." Lägger hon kvickt till. Hon tänker låta spelet gå enkelt, bara någon gång. Innan hon gör det svårt igen och igen och igen. Hon tänker inte låta honom komma undan. Han ska få smaka på hennes hämnd och hon är fullt medveten om att den kommer vara bitter och hemsk. Men hon kommer ändå njuta av den segerns korta sötma. Den som man bara får en smakbit av i början. . .
1 aug, 2012 18:36 |
|
saganda
Elev |
((Kan du göra Francesca avbesatt nu? Annars kan du vänta om du hade tänkt att något epic skulle hända^^))
Lyssna inte på det jag säger, ni kommer bli lika fördärvade som jag! STOLT MEDLEM I 000 1 aug, 2012 19:08 |
|
AlexZz
Elev |
((Nja, egentligen kan ju hon bryta sig loss med hjälp av Dominus... Gör så att Dominus gör henne avbesatt. ;3))
. .
1 aug, 2012 20:30 |
|
Ginny!!!!
Elev |
((^^ Dominus har ju redan lite smått märkt att Francesca beter sig konstigt, så han kan ju räkna ut vad som hänt och avbesätta henne?
![]()
1 aug, 2012 20:51 |
|
AlexZz
Elev |
1 aug, 2012 21:04 |
|
LolFeelings
Elev |
((Jag tycker att det är mer allvarligt att döda plantor än människor. Tänk på hur många plantor som lever i den här världen.))
1 aug, 2012 21:08 |
|
AlexZz
Elev |
1 aug, 2012 21:09 |
|
Ginny!!!!
Elev |
Skrivet av AlexZz: ((Sure! Och sedan kan Annabeth kasta Dominus favvoplanta i hennes huvud 8D Haha, skämta bara xD Men visst! ))((Ariana kan dyka upp i rummet och säga åt Annabeth att hon nu är föräldralös... 8D)) ![]()
1 aug, 2012 21:13 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Power (Ett rollspel för alla)
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen