Cirkeln-trilogin
Forum > Off Topic > Cirkeln-trilogin
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
huffpuff
Elev |
27 dec, 2013 14:15 |
|
Borttagen
|
Är jag den enda som INTE gillar...
Spoiler: Tryck här för att visa! 27 dec, 2013 14:45 |
|
bullen289
Elev |
Var på signeringen av nyckeln här i Linköping för några veckor sen och kan stolt säga att jag var den första att få boken signerad ♥
27 dec, 2013 15:26 |
|
Fenixx
Elev |
Skrivet av bullen289: Var på signeringen av nyckeln här i Linköping för några veckor sen och kan stolt säga att jag var den första att få boken signerad ♥ åååååh, vill också!! Jag var på övernattning med scouterna när de signerade i min stad
27 dec, 2013 15:54 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
ska börja läsa på eld idag! läste den förut, men har glömt vad som hänt xD kommer ändå ihåg vad som hände i cirkeln som jag läste före det ? o.o
speech! 27 dec, 2013 17:44 |
|
bullen289
Elev |
Skrivet av Fenixx: Skrivet av bullen289: Var på signeringen av nyckeln här i Linköping för några veckor sen och kan stolt säga att jag var den första att få boken signerad ♥ åååååh, vill också!! Jag var på övernattning med scouterna när de signerade i min stad coolt Själv har jag faktiskt pratat med dem och de ställde typ normala frågor som hur jag och min och min kompis kände varandra Känn på den du (driver med dig ♥) 27 dec, 2013 18:00 |
|
Zendaya
Elev |
Alltså Nyckeln var fett bra! Läste ut den i natt och den var så jävla bra!
Spoiler: Tryck här för att visa! Satt och kramade boken när jag var klar och ba' "Åh så jäääääävla bra!!" 31 dec, 2013 13:24 |
|
huffpuff
Elev |
31 dec, 2013 13:29 |
|
Magda
Elev |
31 dec, 2013 13:36 |
|
Borttagen
|
Spoiler: Tryck här för att visa! 31 dec, 2013 16:54 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen