Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

The crash of life [SV]

Forum > Fanfiction > The crash of life [SV]

1 2 3 ... 83 84 85 ... 92 93 94
Användare Inlägg
Ginny00
Elev

Avatar


Skrivet av Victoire Weasly:
Skrivet av Ginny00:

Skrivet av Victoire Weasly:
Rikigt awesome ♥ Jag blir alltid glad när det kommer nya kapitel, och det vet du

Kanske. ^^
Nu gör du i alla fall

Jag är rädd för att jag har svårt att tro på att det jag gör spelar roll för människor, men tack i alla fall! ♥

11 jan, 2013 20:53

Hermia
Elev

Avatar


Jag älskar karaktärerna mer och mer för varje kapitel. Du gör dem så underbara. Naomi verkar vara otroligt mysig o fin o gullig osv.

Ja, hur förklarar man att ett fotoalbum plötsligt dykt upp på Hogwarts? Härliga mystik

Botarna som springer ut och in ur Harrys rum och brevet från den stressade ugglan höjer intresse- och spänningsnivån ytterligare ett snäpp.

Jo, det finns nog många effektivare sätt att baka bröd på en med Krumben i köket. Fast nu har Molly iallafall testat

Varje kapitel tror jag att den här ff:n är på sin topp men varje kapitel överträffar det förra. Skulle man göra en mätare över hur bra denna ff är så skulle toppen behöva vara ute i rymden för att kunna mäta.

Du är verkligen otroligt underbar och jag skulle vilja kalla dig mugglis bästa fanfiction-författare

Once a MADling, always a MADling

12 jan, 2013 06:14

Kitty Riddle
Elev

Avatar


Bra!

My BFF is: Kate Riddle Min underbara mugglis syster:vassilia

12 jan, 2013 07:47

Ginny00
Elev

Avatar


Skrivet av Hermia:
Jag älskar karaktärerna mer och mer för varje kapitel. Du gör dem så underbara. Naomi verkar vara otroligt mysig o fin o gullig osv.

Ja, hur förklarar man att ett fotoalbum plötsligt dykt upp på Hogwarts? Härliga mystik

Botarna som springer ut och in ur Harrys rum och brevet från den stressade ugglan höjer intresse- och spänningsnivån ytterligare ett snäpp.

Jo, det finns nog många effektivare sätt att baka bröd på en med Krumben i köket. Fast nu har Molly iallafall testat

Varje kapitel tror jag att den här ff:n är på sin topp men varje kapitel överträffar det förra. Skulle man göra en mätare över hur bra denna ff är så skulle toppen behöva vara ute i rymden för att kunna mäta.

Du är verkligen otroligt underbar och jag skulle vilja kalla dig mugglis bästa fanfiction-författare
Åhh, du är för söt!! Säg inte sådär fina saker, jag blir helt överväldigad av lycka ♥

12 jan, 2013 08:52

T3DDY
Elev

Avatar


Ohmaaahgaaadd O.O ♥ du är för awesome c: Långa kommentarer är inte min grej här i livet, därför säger jag bara:

SKA ADDA DIG PÅ KIK

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia4.giphy.com%2Fmedia%2FGpsts1jfvhhgk%2F200.gif%23102

12 jan, 2013 09:06

Luna Chang
Elev

Avatar


Du skriver så sjukligt bra Johanna!!♥

And thats why this is inlägg 6000

Hej

12 jan, 2013 09:32

viktor
Elev

Avatar


Skrivet av Luna Chang:
Du skriver så sjukligt bra Johanna!!♥

And thats why this is inlägg 6000
INSTÄMMER, GRATTIS TILL DITT 6000:e inlägg

12 jan, 2013 09:33

Borttagen

Avatar


Du skriver helt fantastiskt♥ Ja, nu vet jag inte hur jag ska uttrycka mig, men det var jättebra, eller ja, mer än jättebra.
Man lever sig verkligen in i berättelsen, och du är jätteduktig på att skriva, och asghjkfftwiyubä...
Awesome!!!

12 jan, 2013 10:23

Ginny00
Elev

Avatar


Tack allihopa ♥ Ni vet väl att ni är de bästa personerna i världen??

12 jan, 2013 10:37

viktor
Elev

Avatar


Skrivet av Ginny00:
Tack allihopa ♥ Ni vet väl att ni är de bästa personerna i världen??
Neej det är väll du??

12 jan, 2013 10:39

1 2 3 ... 83 84 85 ... 92 93 94

Forum > Fanfiction > The crash of life [SV]

Du får inte svara på den här tråden.